بلیط اتوبوس شیراز

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

شیراز تا اصفهان
 
480 کیلومتر
شیراز تا تهران
 
930 کیلومتر
شیراز تا بندرعباس
 
580 کیلومتر
شیراز تا اهواز
 
540 کیلومتر
شیراز تا جهرم
 
190 کیلومتر
شیراز تا زاهدان
 
1070 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس شیراز از مِستربلیط

شیراز یکی از زیباترین و گردشگرپذیرترین شهرهای ایران است. شیراز مرکز استان فارس است و در جنوب غربی کشور قرار دارد. این شهر از آب و هوایی نسبتاً معتدل برخوردار است. می‌توان گفت بهار زیباترین و دلخواه ترین فصل شیراز به شمار می‌رود. شیراز با در برداشتن مجموعه ای فوق العاده زیبا از باغ‌ها، اماکن تاریخی و مذهبی در کنار فضای دلپذیر شهر مقصد محبوبی برای سفر شناخته می‌شود. برخی از آثار تاریخی شیراز در سطح جهانی از شهرت ویژه ای برخودارند. شیراز از نخستین شهرهای کشور بود که صاحب مکانی به عنوان شهرداری شد. شهرک صنعتی بزرگ شیراز محل قرار گیری صنایع کوچک و بزرگ است. فناوری اطلاعات از مهم‌ترین صنایع در این شهر به شمار می‌رود. کشاورزی نیز همیشه بخش مهمی از اقتصاد شیراز را تشکیل داده است. به طور کلی صنایع در شیراز عبارتند از الکترونیک، مجتمع پتروشیمی، پالایشگاه نفت، کارخانه‌ی سیمان، صنایع لبنی و صنایع نساجی.

سفر به شیراز از هر سه طریق هواپیما، قطار و اتوبوس امکان پذیر است. شیراز به دلیل موقعیت جغرافیایی اش و نزدیکی به شهرهای مرکزی ایران از باب حمل و نقل مقصدی آسان شمرده می‌شود. سفر زمینی و از طریق اتوبوس به شیراز بسیار رایج است. این شهر در نقاط مختلفش دارای پایانه‌های مسافربری است. پایانه‌ی کاراندیش، پایانه‌ی امیرکبیر در سمت جنوب غربی شهر و پایانه‌ی مدرس در بخش شرقی شیراز ترمینال‌های مسافربری این شهر را تشکیل می‌دهند. بلیط اتوبوس شیراز توسط تمامی شرکت‌های مسافربری و به طور منظم ارائه می‌شود.

در مستر بلیط می‌توانید به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان بلیط اتوبوس خود را خریداری نمایید. مستر بلیط وب‌سایتی معتبر و قابل اعتماد است که خرید بلیط اتوبوس را به راحتی امکان پذیر نموده است. مستر بلیط آگاهی از سرویس‌های اتوبوس شیراز و مقایسه‌ی قیمت‌ها را برای شما امکان پذیر می‌نماید. برای خرید بلیط اتوبوس شیراز فقط کافیست مبدأ و تاریخ سفر را جستجو کنید تا مستر بلیط لیست کاملی از سرویس‌های اتوبوس این شهر را نمایش دهد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.