بلیط اتوبوس شوشتر

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

شوشتر تا اصفهان
 
510 کیلومتر
شوشتر تا تهران
 
740 کیلومتر
شوشتر تا لنجان
 
490 کیلومتر
شوشتر تا برخوار
 
540 کیلومتر
شوشتر تا شيراز
 
570 کیلومتر
شوشتر تا نجف آباد (اصفهان )
 
600 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس شوشتر از مِستربلیط

شوشتر در استان خوزستان واقع شده است. این شهر قدمت طولانی دارد و یک شهر تاریخی و باستانی محسوب می شود. این شهرستان به پایتخت سازه های آبی جهان شهرت دارد. در این شهر ۱۳ میراث جهانی گنجانده شده که در دامنه های رشته کوه زاگرس قرار گرفته است. طبق اطلاعات آماری انجام شده در سال ۱۳۹۵ این شهرستان دارای ۱۰۱۸۷۸ نفر جمعیت می باشد. مساحت کلی شهر شوش ۲۴۳۶ کیلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دریا برابر است با ۶۵ متر. میانگین بارش سالانه در شهر شوشتر ۳۲۲ میلی متر می باشد. موقعیت جغرافیایی بین ۴۸ درجه و ۳۵ دقیقه تا ۴۹ درجه و ۱۲ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ و ۳۱ درجه و ۳۶ دقیقه تا ۳۲ درجه و ۲۶ دقیقه شمالی از خط استوا واقع شده است. فاصله شوشتر تا اهواز ۸۵ کیلومتر، تا تهران ۸۳۱ کیلومتر و تا خیلج فارس ۲۲۲ کیلومتر می باشد. شهر های هم مرز با شوشتر عبارتند از: اهواز، دزفول، گتوند، هفتکل، مسجد سلیمان، شوش و باوی. در ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ آبشار و آسیاب های شهرستان شوشتر در فهرست میراث‌ جهانی یونسکو به ثبت رسید. 

شهرستان شوشتر به وسیله شاخه های گوناگون رودخانه کارون به سه منطقه: بافت قدیم، منطقه بلیتی و مناطق جدید شمال غربی تقسیم شده است. شهرستان شوشتر از خاک آبرفتی و بسیار حاصل خیزی برخوردار است که علاوه بر آن از معادن گچ، آهک، سنگ ساختمانی، شن و ماسه بهره مند است. در سال ۷۴ جنگل ها و مراتع شوشتر ۱۷۵ هزار هکتار بوده است. مردان شوشتر از دشداشه، بشت یا خاچینه، چفیه و عقال برای پوشش خود استفاده می کنند. همینطور زنان شوشتر هم برای پوشش خود از عبایه یا چادر عربی، شیله، چلاب و نفنوف بهره می گیرند تا چهره از نامحرم برگیرند.   

شوشتر دارای آب و هوای مدیترانه ای در فصل زمستان و پاییز است. اگر قصد سفر به شوشتر را دارید و بلیط اتوبوس شوشتر را خریداری کرده اید از دیدن اماکن گردشگری و تاریخی آن نظیر: بند میزان، رودخانه دست کند گرگر، مجموعه آبشار ها و آسیاب های آبی، بند شرابدار و نهر داریون غافل نشوید. مردم شوشتر با لهجه شوشتری که از گویش های زبان فارسی است، تکلم می کنند. البته قابل ذکر است که گویش بختیاری و زبان عربی هم در میان مردم شوشتر رواج دارد.  از مهم ترین صنایع دستی رایج در شوشتر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

پارچه بافی، ابریشم بافی، جاجیم بافی، معرق ساقه گندم، فلز کاری و طلا سازی. مشاهیر زیادی در شهر شوشتر چشم به جهان گشوده اند که توانسته اند از نام آوران ایرانی محسوب شوند. این مشاهیر با استعداد و خوش ذوق عبارتند از: عبداللطیف موسوی شوشتری، سید محمد موسوی، رضا خندان و.... در هنگام بازدید از شهر زیبای شوشتر حتما از سوغاتی و خوراکی های خوشمزه این شهر نظیر: زردک، انواع ترشیجات، ارده، حلوا شکری و حلوا قبیط نوش جان کنید.

بهترین زمان سفر به شوشتر

از آنجایی که شهر شوشتر از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است، دیدن این شهر در اوایل بهار و پایان زمستان بسیار دلپذیر است. گرم ترین فصل این شهر تیر و سرد ترین آن دی می باشد. وجود زیست بوم جلگه ای و کوهستانی زیبای شوشتر در ایام نوروز پذیرای تمامی گردشگران و مسافران به این شهر می باشد. 

 بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستر بلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید.

 در شهر شوشتر هتل و مسافر خانه های زیادی وجود دارد که می توانید برای استراحت و رفع خستگی خود از آن هتل ها بهره بگیرید و یک سفر راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

معرفی پایانه مسافربری شوشتر

پایانه مسافربری شهرستان شوشتر به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد. در این ترمینال از جدید ترین و مجهز ترین اتوبوس ها استفاده می کنند. ویژگی ها و امکانات بارز پایانه مسافربری شوشتر شامل موارد زیر می شود:

باجه خرید بلیط اتوبوس

پارکینگ برای اتوبوس 

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

سرویس های بهداشتی

فروشگاه مواد غذایی

مکانی برای استراحت رانندگان اتوبوس ها

سالن انتطار

و...

آدرس پایانه شهر شوشتر به شرح زیر می باشد:

شوشتر – نبش بلوار علامه شیخ شوشتر – خیابان امام خمینی – رو به روی پمپ بنزین خیبر – پایانه مسافربری شوشتری

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.