بلیط اتوبوس دزفول

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

دزفول تا تهران
 
680 کیلومتر
دزفول تا اصفهان
 
570 کیلومتر
دزفول تا شيراز
 
640 کیلومتر
دزفول تا کرج
 
710 کیلومتر
دزفول تا برخوار
 
590 کیلومتر
دزفول تا نجف آباد (اصفهان )
 
540 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس دزفول از مِستربلیط

دزفول یکی از شهر های جنوب غربی ایران می باشد که جزو سی امین شهر پرجمعیت کشور عزیزمان محسوب می شود. این شهر در کنار رود خانه دز و قسمت های جلگه ای خوزستان قرار گرفته است. شهر دزفول از سطح دریا ۱۴۳ متر ارتفاع دارد و از نمونه شهرهای غربی استان خوزستان می باشد. نام های پیشین این شهر عبارتند از: آوان، اندامش، اندمیشن، دژپل و دسفول

براساس اطلاعات آماری انجام شده این شهر دارای ۲۶۴۷۰۹ نفر جمعیت می باشد و مساحت کلی شهر برابر است با ۴۷۶۲ کیلومتر مربع. فاصله دزفول تا شهر تهران ۷۲۱ کیلومتر و تا اهواز ۱۵۵ کیلومتر می باشد. این شعر در فاصله ۳۰۰ کیلومتری دریای خلیج فارس قرار دارد. شهر دزفول از سمت شمال با استان لرستان، از سمت شرق با مسجد سلیمان و چهار محال بختیاری، از سمت شمال غربی با اندیمشک، از سمت جنوب با شوشتر و از سمت غرب با شوش همسایه است. این شهر در دامنه های رشته کوه های زاگرس میانی قرار دارد و قدمت آن به دوره ساسانیان باز می گردد که قبل از آن هم به عنوان قسمتی از سرزمین های پادشاهی ایلام و هخامنشیان به محسوب می شده است. 

فرهنگ مردم دزفول تلفیقی از فرهنگ مردم خوزستان کهن می باشد. اگر قصد سفر به دزفول را دارید و بلیط اتوبوس دزفول را رزرو‌کرده اید حتما از امکان زیبا و تاریخی آن نظیر: آبشار شوی، تفریحگاه ساحلی دز، پل قدیم، موزه آجری ایران و آرامگاه سوار غیب دیدن کنید. از مراکز آموزش عالی شهر دزفول می توانیم به دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، مرکز آموزش عالی شیخ مرتضی انصاری، دانشکده اصول الدین دزفولی، مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی دزفول و ... اشاره کنیم که پذیرای دانشجویان زیادی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند. یکی از قدیمی ترین شهرداری های کشور، شهرداری دزفول می باشد که در سال ۱۲۹۹ در استان خوزستان تاسیس شده شده است. این شهرداری دارای هشت سازمان و سه منطقه است و در حال حاضر چهار منطقه دیگر در حال راه اندازی می باشند. راه های زمینی دزفول به شرح زیر می باشند:

بزرگراه دزفول – اندیمشک به طول ۵ کیلومتر

 بزرگراه دزفول – شوش به طول ۲۵ کیلومتر

راه آسفالته دزفول – لالی به طول ۸۵ کیلومتر

راه آسفالته دزفول – شوشتر به طول ۶۷ کیلومتر

راه آسفالته دزفول – شهیون به طول ۵۵ کیلومتر

در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان ترابری درون شهری دزفول آماده عرضه خدمات می باشند. در دزفول سه ورزشگاه مهم نظیر: ورزشگاه شهید مجیدیان، ورزشگاه شهید رجایی و ورزشگاه شهید ناحی هستند.

بهترین زمان سفر به دزفول

از آنجایی که دزفول از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است، دیدن این شهر در اوایل بهار و پایان زمستان بسیار دلپذیر است. گرم ترین فصل این شهر تیر و سرد ترین آن دی می باشد. وجود زیست بوم جلگه ای و کوهستانی زیبای دزفول در ایام نوروز پذیرای تمامی گردشگران و مسافران این شهر می باشد. 

 بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستربلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید.

دزفول دارای هتل و مراکز اقامتی زیادی بوده که شما می توانید برای استراحت و رفع خستگی این هتل ها را رزرو کنید: 

هتل زیگورات (معروف به هتل جهانگردی)، مسافرخانه احسان ( واقع درخیابان شریعتی - نبش کوچه هتل احسان)، هتل دز (معروف به سوم شعبان) یکی از کاخ‌های محمدرضا پهلوی. از نمونه های بارز هتل های موجود در این شهر می باشد. اگر به دزفول سفر کردید حتما سوغاتی های خوشمزه این شهر را نظیر: کلوچه خرمایی، کلوچه نمکی، لوزی شکری و معجون کنجد حتما نوش جان کنید. 

معرفی پایانه مسافربری دزفول

پایانه مسافربری درفول به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد. در این ترمینال از جدید ترین پ مجهز ترین اتوبوس ها استفاده می کنند. ویژگی ها و امکانات بارز پایانه مسافربری خرمشهر شامل موارد زیر می شود:

باجه خرید بلیط اتوبوس

پارکینگ برای اتوبوس 

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

سرویس های بهداشتی

فروشگاه مواد غذایی

مکانی برای استراحت رانندگان اتوبوس ها

سالن انتطار

و...

آدرس پایانه شهر دزفول به شرح زیر می باشد:

دزفول – بلوار فتح المبین – خیابان فردوسی 

دزفول از یک پایانه مسافربری واقع در خاور شهر و یک پایانه محلی در جنوب شهر را برخوردار است. 

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.