بلیط اتوبوس فردوس

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

فردوس تا مشهد (خراسان )
 
350 کیلومتر
فردوس تا يزد
 
540 کیلومتر
فردوس تا تهران
 
940 کیلومتر
فردوس تا بيرجند
 
200 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس فردوس از مِستربلیط

شهر فردوس مرکز شهرستان فردوس واقع در شمال غربی استان خراسان جنوبی، در فاصله ۳۴۵ کیلومتری جنوب مشهد و ۱۹۵ کیلومتری شمال غربی بیرجند واقع می باشد. مرزهای این شهر از شمال به شهرستان بجستان، از شمال شرق به شهرستان گناباد، از شرق به شهرستان قائنات، از جنوب و جنوب شرقی به شهرستان سرایان و از غرب و جنوب غربی به شهرستان های طبس و بشرویه منتهی می شوند. گویش مردم فردوس ”تونی” می باشد. این گویش تا حد زیادی ویژگی های قدیمی تر زبان فارسی را حفظ کرده است و یکی از قدیمی ترین گویش های فارسی در خراسان است. شهرستان فردوس از جمله شهرستان های تاریخی کشور است و 90% اثر تاریخی شناخته شده در آن تا کنون به ثبت ملی رسیده اند. این شهرستان دارای مفاخر ارزشمند و بزرگواری مثل علامه فاضل تونی، قطب الدین حیدر تونی، مولانا آهی تونی و در دوران معاصر، آیت الله فردوسی پور، دکتر محمد جعفر یاحقی و دکتر غلام رضا مدبر عزیزی بوده و هست.

این شهر به داشتن کاریز های فراوان که آب کشاورزی فردوس را تامین می کنند و از گذشته تابحال یکی از ویژگی های خاص این شهر محسوب می شده، معروف است. از سوی دیگر این شهر به دلیل مجاورت با کویر و آب و هوای خشک و کم بارانی که دارد، گردشگران علاقه مند به کویر نوردی را به خود جذب می کند. بااینکه فردوس به عنوان شهری خشک شناخته می شود، اما باغ های اناز و پسته و همچنین زعفران کاری بسیاری دارد که از عوامل دیگر جذب گردشگران است. پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده به این شهر دیدنی سفر کنید و از ویژگی های منحصر به فرد آن لذت ببرید.از جمله دیگر جاذبه های گردشگری این شهرستان اشاره می شود به:  سوغات اصلی این منطقه انار، زعفران، پسته، بادام، پنبه، گردو و انواع کشک و زیره می باشد.

بهترین زمان سفر به فردوس

آب و هوای فردوس، به دلیل نزدیکی به کویر و کمبود رطوبت خشک و کم باران است و دمای هوا بین شب و روز و زمستان و تابستان دارای اختلاف زیادیست. یعنی شهر فردوس، دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و بارانی می باشد.  بارش حدود صد و پنجاه و پنج میلی متر در سال است و بیشتر بارندگی سالانه از آغاز آذر تا پایان فروردین صورت میگیرد. دی سردترین (با میانگین دمای ده درجه سانتی گراد) و تیر (میانگین دما بیست و چهار درجه سانتی گراد) گرمترین ماه های سال در این شهرستان هستند. مجموع بارش سالیانه در این شهر به طور میانگین صد و چهل و هشت میلی متر در سال است و به طور متوسط در چهل روز از سال ما شاهد بارش برف و باران و نزولات جوی هستیم و سی و شش روز از سال، آسمان کاملا ابریست.با این تفاسیر بهترین زمان برای سفر به فردوس اواسط بهار و اوایل تابستان می باشد. اگر قصد سفر به این شهر زیبا و دیدنی را دارید، می توانید با مراجعه به سایت مستر بلیط، بلیط اتوبوس سفر خود را را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه کنید.

معرفی پایانه مسافربری فردوس

پایانه های مسافربری از عمده ترین دلایل توسعه و پیشرفت گردشگری هر شهر به حساب می آیند. از جمله امکانات پایانه مسافربری سالن انتظار، سرویس بهداشتی، فروشگاه، دستگاه خود پرداز، دفاتر تعاونی و.. هستند. شما می توانید برای سفر به فردوس، به یکی از دفاتر تعاونی فعال در ترمینال شهر خودتان مراجعه کرده و بلیط اتوبوس فردوس را برای خود و خانواده اتان خریداری نمایید. اما وقتی می توانید بدون خروج از منزل و صرف وقت و انرژی بااستفاده از اپلیکیشن و سایت مستر بلیط اینکار را انجام دهید، چه لزومی دارد بیهوده خودتان را به زحمت بیندازید؟ اپلیکیشن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، و تمام!

آدرس پایانه فردوس به شرح زیر می باشد:

پایانه مسافربری فردوس در مجاور گذرگاه امام رضا قرار دارد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.