بلیط اتوبوس فاروج

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

فاروج تا کرج
 
900 کیلومتر
فاروج تا شهريار
 
910 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس فاروج از مِستربلیط

فاروج شهرآجیلی ایران در استان خراسان شمالی واقع شده است. فاروج به دلیل قرار گیری در مسیر زائران مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا (ع ) هر ساله پذیرای زائران بسیاری می باشد. این شهر زیبا  از شمال به کشور ترکمنستان، از شرق به قوچان، از غرب به  شیروان و از جنوب به اسفراین منتهی می گردد. بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده در سال 1395 شهرستان فاروج دارای جمعیتی بالغ بر 60346 نفر می باشد و اکثر ساکنین آن را ترک ها، فارس ها و کردهای کرمانج تشکیل می دهند و معمولا به زبان فارسی، ترکی و کردی صحبت می کنند. مردمان فاروج علاوه بر شغل کشاورزی و دامپروری در زمینه تولید انواع آجیل خوشمزه نیز فعالیت دارند. آجیل فاروج به دلیل طعم و کیفیت بی نظیری که دارد دارای شهرت جهانی است و بخش قابل توجهی از آجیل ایران در فاروج تولید می شود به همین دلیل به فاروج لقب پایتخت آجیل ایران را نسبت داده اند. بسیاری از گردشگران و مسافران نیز علاوه بر بازدید اماکن دیدنی آن با هدف خرید آجیل به این شهر سفر می کنند.

فاروج دارای اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی می باشد که از جمله آن ها می توان به حمام استاد، روستای خسرویه، آبشار اسفجیر، قلعه علی آباد، سد چری، غار یخچالی تبریان، دره ریزه، قله شاه جهان، مقبره متبرک بابا حسین و ... اشاره نمود.

سوغاتی و صنایع دستی هر شهری نشان دهنده فرهنگ و تاریخ آن خطه می باشد. در شهر باستانی فاروج نیز سوغاتی های خوراکی و صنایع دستی متنوعی وجود دارد که می توانند هدیه بسیار مناسبی به عنوان سوغاتی به دوستان باشند. از معروف ترین سوغاتی های فاروج می توان به انواع خشکبار، کشک محلی، قره قروت، برگ زردآلو، آجیل، کشمش، گیلاس، روغن زرد، عسل، ماست و ... اشاره کرد. صنایع دستی این شهر نیز شامل جوراب بافی، سفره محلی، کیسه حمام چری، پارچه بافی، تابلو فرش و ... می باشد. در شهر فاروج هتل ها و مهمانسرا ها از تنوع بالایی برخوردار نیستند و اما می توان از اقامتگاه های موجود که دارای امکانات مناسبی نیز هستند در مدت اقامت خود در فاروج استفاده نمود.

بهترین زمان سفر به فاروج

فاروج به دلیل قرار گیری در منطقه کوهستانی دارای  آب و هوای سرد و خشک می باشد. از این رو زمستان های آن سرد و تابستان های آن معتدل می باشد وجز سرد ترین شهرهای استان خراسان شمالی محسوب می گردد. بنابراین می توان گفت فصل بهار و تابستان که هوا در فاروج معتدل است بهترین زمان سفر به فاروج می باشد.

معرفی پایانه مسافربری فاروج

فاروج به دلیل قرار گیری در مسیر جاده مشهد یکی از شهرهای پرتردد محسوب می گردد. روش های مختلفی برای سفر به فاروج وجود دارد اما معمولا بیشتر افراد ترجیح می دهند که با خودرو شخصی یا اتوبوس به این شهر سفر کنند. امروزه با وجود اتوبوس هایVIP و معمولی مجهز و پیشرفته با وجود طولانی بودن مسیر فاروج نسبت به سایر شهرهای ایران مسافران کمتر خسته کننده بودن مسیر را احساس خواهند کرد و می توانند به راحتی در طول سفر استراحت نمایند. سفر با اتوبوس یکی از ارزان ترین روش های مسافرت محسوب می شود و خرید بلیط اتوبوس در هر منطقه ای از ایران به راحتی امکان پذیر است.

پایانه مسافربری فاروج از قدیمی ترین پایانه های مسافربری کشور محسوب می شود که روزانه به طور مرتب سرویس های متعددی به استان های مختلف کشور دارد. این پایانه دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند سالن انتظار، غرفه تعاونی، فروشگاه، سرویس بهداشتی و .... می باشد. مسافران می توانند به منظور تهیه بلیط اتوبوس فاروج به مقصد مورد نظر خود به صورت حضوری به آژانس های مسافرتی سطح شهر و یا دفاتر تعاونی موجود در ترمینال مراجعه نمایند. 

البته امروزه علاوه بر روش خرید حضوری می توان انواع بلیط های سفر را به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز خریداری نمود. این روش به دلیل مزایای بی نظیری که دارد دارای محبوبیت بسیاری می باشد و خیلی از افراد ترجیح می دهند بلیط سفر خود را به صورت اینترنتی رزرو نمایند. وب سایت های مختلفی در زمینه ارائه انواع بلیط سیستمی و چارتری سفر وجود دارد که از معتبرترین و با سابقه ترین آن ها می توان به وب سایت مستر بلیط اشاره نمود. با مراجعه به سایت مستر بلیط به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان بلیط اتوبوس را تهیه کرد. برای این منظور کافی است که کاربر مبدا و مقصد سفر به همراه زمان مورد نظر خود را مشخص نماید تا لیست انواع بلیط های شرکت های اتوبوسرانی به مقصد مورد نظر برای او نمایش داده شود و با مقایسه آن ها مناسب ترین بلیط را رزرو نماید.

آدرس پایانه فاروج: پایانه مسافربری فاروج در شهرستان فاروج و خروجی جاده فاروج واقع شده است، از این رو برای دسترسی به آن باید از تاکسی و یا خودرو شخصی استفاده نمود.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.