بلیط اتوبوس اسفراین

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

اسفراین تا تهران
 
720 کیلومتر
اسفراین تا کرج
 
760 کیلومتر
اسفراین تا مشهد (خراسان )
 
340 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس اسفراین از مِستربلیط

اسفراین یکی از شهرهایی می باشد که در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته است. این شهر زیبا در ارتفاع 1249 متری از سطح آب های آزاد واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر59490 نفر می باشد. ساکنین این شهرستان مسلمان و شیعه مذهب هستند . اکثریت جمعیت اسفراین را سه قومیت ترک، کرد و فارس تشکیل می دهند به همین دلیل تنوع زبان در این شهر زیاد است اما سه زبان ترکی، فارسی و کردی از رایج ترین زبان های اسفراین هستند. اسفراین دارای لباس محلی خاصی نمی باشد و مردم آن از لباس های محلی خراسان شمالی مانند یاشار، شلوار، کراس، دامن و جلیقه به عنوان پوشش استفاده می کنند. 

اسفراین از جنوب با سبزوار، از غرب با بجنورد، از شرق با قوچان در همسایگی می باشد. وجود آب و هوای متنوع در بخش های مختلف این شهرستان و کوه ها و دشت های زیبا در گنار جلگه های حاصل خیز موجب شده که اسفراین شرایط مناسبی برای زندگی داشته باشد و از زمان های بسیار دور زندگی در آن رواج داشته است به طوری که شواهد نشان می دهد که قدمت آن به هزاره ششم قبل از میلاد باز می گردد.

اسفراین به دلیل آب و هوای مناسب و زیبایی که داشت در گذشته به مهرگان مشهور بود اما بعد ها نام آن به اسفراین به معنی سرزمین سلحشوران و جنگاوران تغییر یافت. در این شهر جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی فراوانی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بقعه شیخ آذری بیهقی، شهر تاریخی بلقیس،آرامگاه شاهزاده زید توی،  آرامگاه شیخ ادکانی، روستای سرسبز و زیبا رویین، منطقه نمونه گردشگری میلانلو، آبشار دره زاری، منطقه شکار ممنوع شاه جهان، پارک ملی سالوک، آبشار دره جاج، پارک ملی سارگیل و ... اشاره نمود.

در سفر به اسفراین غذاهای محلی آن را فراموش نکنید و حتما از این غذاهای خوشمزه و لذیذ تست نمایید. از خوش طعم ترین غذاها بومی اسفراین می توان به دوشووه، بوی شله، قورتو خورش، دلمه، نخود خورشی، دو کلی، سومئی، اشکنه و ... اشاره نمود. خرید سوغاتی بخش جذایی ناپذیر و دوست داشتنی هر سفری می باشد که بسیار هیجان انگیز است. اسفراین دارای سوغاتی ها و صنایع دستی متنوعی می باشد که از جمله آن می توان به انگور، زیره، پنبه، آبنبات، شکر پنیر، فرش، چاروق، جاجیم، گیوه، گلیم سفره کردی، پوستین دوزی و ... اشاره نمود.

بهترین زمان سفر به اسفراین

اسفراین با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد و قرار گیری در جنوب شرقی استان خراسان شمالی دارای آب و هوای معتدلی است و به دلیل داشتن چند اقلیم آب و هوایی دمای هوا در نقاط مختلف آن متفاوت است. اما به طور کلی دارای زمستان های سردی می باشد وبهترین زمان سفر به آن اوایل بهار تا اوایل پاییز می باشد که هوای شهر خنک و دلپذیر است و طبیعت اسفراین در زیباترین حالت خود می باشد.

معرفی پایانه مسافربری اسفراین

برای سفر به شهر باستانی اسفراین روش های مختلفی وجود دارد اما سفر با اتوبوس به اسفراین ارزان ترین راه سفر محسوب می شود که به امروزه به دلیل کیفیت مناسب اتوبوس های VIP و قیمت پایین بلیط اتوبوس طرفداران بسیاری دارد. سفر با اتوبوس امروزه بر خلاف گذشته بسیار خسته کننده و طولانی بود با مجهز شدن ناوگان حمل ونقلی کشور به جدید ترین و مجهز ترین اتوبوس های معمولی و وی آی پی بسیار راحت و لذت بخش شده است و مسافران می توان با صرف هزینه بسیار کمی با اتوبوس به مقصد مورد نظر خود برسند.

پایانه مسافربری اسفراین یکی از مهم ترین راه های ارتباطی به این شهرستان می باشد و روزانه مسافران بسیاری توسط آن در نقاط مختلف کشور جابجا می شوند. این پایانه علاوه بر اتوبوس دارای مینی بوس و تاکسی نیز به منظور رفت وآمد به شهرهای نزدیک می باشد. ترمینال مسافربری اسفراین دارای امکانت رفاهی مانند سالن انتظار، فروشگاه، نماز خانه، دفاتر تعاونی، سرویس بهداشتی  و .. می باشد. وجود دفاتر تعاونی فعال در ترمینال اسفراین موجب می شود که مسافران به راحتی بتوانند بلیط اتوبوس اسفراین و یا سایر مقاصد را خریداری نمایند. البته امکان خرید بلیط از آژانس های مسافرتی نیز وجود دارد.

خرید اینترنتی بلیط یکی دیگر از روش هایی است که مسافران جهت رزرو بلیط می توانند از آن استفاده نمایند. در این روش دیگر نیازی به ساعت ها ماندن در ترافیک و خیابان های شلوغ شهر نیست و می توان با چند کلیک ساده در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط اتوبوس مورد نظر خود را رزرو نمود. وب سایت های متنوعی در این زمینه وجود دارد که از با سابقه ترین آن ها می توان به مستر بلیط اشاره نمود. این وب سایت یکی از بهترین وب سایت های فروش بلیط می باشد که سابقه بسیار درخشانی دارد و در طی سال های فعالیت خود با ارائه خدمات منحصر به فرد توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب نماید.

آدرس پایانه اسفراین: پایانه اتوبوسرانی اسفراین در شهرستان اسفراین، خیابان انقلاب، نرسیده به میدان شورا واقع شده است و مسافران با استفاده از تاکسی های درون شهری به راحتی می توانند به آن رفت و آمد داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.