بلیط اتوبوس جاجرم

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

جاجرم تا شاهرود (سمنان )
 
210 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس جاجرم از مستربلیط

جاجرم یکی از زیباترین و خاص ترین شهرستان های استان خراسان شمالی است که دارای فرهنگ و تمدن غنی می باشد. این شهرستان از شمال به شهرستان مانه و سملقان، از جنوب به سمنان،از شرق به اسفراین و بجنورد و از غرب به گرمه منتهی می گردد. جاجرم با وسعت 3654 کیلومتر مربع  بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر 36898 نفر می باشد. مردمان این خطه مسلمان و پیرو مذهب شیعه می باشند و به زبان فارسی و گویش خراسانی صحبت می کنند. در شهر جاجرم به دلیل قدمت طولانی و شرایط جغرافیایی جاذبه های طبیعتی و بناهای تاریخی متعددی وجود دارد که بازدید از آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. از معروف ترین جاذبه های دیدنی جاجرم می توان به مسجد جامع جاجرم، مقبره علی بن مهزیار، حمام قدیمی جاجرم، امامزاده ابراهیم، تپه پهلوان، سردابه جاجرم، قلعه قرلز، خانه شاه نشین بنی هاشم، نقوش صخره های جربت، پناهگاه حیات وحش میاندشت و ... اشاره نمود. 

درشهر جاجرم هتل ها و مهمانسراهای محدودی وجود دارد که مسافران می توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را برای اقامت چند روزه خود رزرو نمایند.  جاجرم نیز همانند سایر شهرهای استان خراسان شمالی دارای غذاهای محلی لذیذ و خوشمزه ای می باشد که از معروف ترین آن ها که می توان در رستوران های این شهر میل نمود می توان به آش یارمه، نان محلی قطاب، آش شله ماش بجنوردی، قروتو یا آب کشک، کاچی، آش جوشواره، قابلی و ... اشاره نمود. 

سوغات و صنایع دستی جاجرم نیز بسیار زیبا هستند و می توان در سفر به جاجرم ازآن ها به عنوان هدیه برای دوستان و نزدیکان خریداری نمود. از معروف ترین سوغاتی های جاجرم می توان به قره قروت، کشک، گلیم های سنتی و معرق چوب اشاره کرد.

برای سفر به جاجرم شهر تاریخی استان خراسان شمالی می توان از خودرو شخصی، اتوبوس و قطار استفاده نمود. در واقع جاجرم تنها شهرخراسان شمالی است که متصل به خطوط ریلی کشور می باشد. سفر با قطار یکی از ایمن ترین و راحت ترین روش های مسافرت محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. اما اگر می خواهید با صرف هزینه کمتری راهی جاجرم شوید ما به شما سفر با اتوبوس که ارزان ترین روش مسافرت محسوب می شود را پیشنهاد می کنیم . برای این منظور کافی است که بلیط اتوبوس معمولی یا VIP جاجرم را خریداری نمایید و سفری لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

بهترین زمان سفر به جاجرم

جاجرم از جمله شهرهایی است که دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد و در منطقه نیمه استپی قرار دارد. از این رو دارای زمستان های سرد و خشک و تابستان های خیلی گرم می باشد. متوسط بارش سالانه در جاجرم 134 میلی لیتر است. بنابراین با توجه به شرایط این منطقه بهترین زمان برای سفر به جاجرم اوایل فصل بهار و اوایل پاییز است که شهر دارای رطوبت و آب و هوای مناسبی است.

معرفی پایانه مسافربری جاجرم

پایانه های مسافربری در هر شهری بخش قابل توجهی از جابجایی مسافران آن شهر را بر عهده دارند. در جاجرم نیز پایانه مسافربری جایگاه ویژه ای دارد البته وجود ایستگاه راه آهن در داخل جاجرم موجب شده که بخش زیادی از مسافرت ها به این شهر توسط قطار انجام شود. اما همچنان  بسیاری از افراد که از شهرهای همجوار می خواهند راهی جاجرم شوند اتوبوس را برای مسافرت انتخاب می کنند. پایانه مسافربری جاجرم دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند دفتر تعاونی، فروشگاه، سرویس بهداشتی و دستگاه خود پرداز می باشد. مسافران با مراجعه به دفاتر تعاونی فعال در این پایانه و یا آژانس های مسافرتی سطح شهر می توانند بلیط اتوبوس جاجرم به مقصد مورد نظر خود را رزرو نمایند.

البته امروزه اکثر افراد ترجیح می دهند که بلیط سفر خود را به صورت آنلاین رزرو نمایند. در این روش دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه اضافی نمی باشد. وب سایت های مختلفی در زمینه ارائه بلیط وجود دارند که هر یک امکانات مختلفی دارند. از بهترین و معتبر ترین وب سایت ها در این زمینه می توان به وب سایت مستر بلیط اشاره نمود که سعی دارد با ارائه بهترین خدمات سفری خاطره انگیز و راحت را برای مسافران به ارمغان آورد. این وب سایت علاوه بر فروش انواع بلیط خدمات متنوعی در رابطه با رزرو هتل، اجاره تاکسی اینترنتی و ... دارد که مسافران در طول سفر می توانند با استفاده از آن سفری بدون دغدغه داشته باشند. مستر بلیط علاوه بر وب سایت دارای اپلیکیشن نیز می باشد که با نصب آن بر روی گوشی های همراه هوشمند می توان از خدمات بی نظیر آن استفاده نمود.

آدرس پایانه جاجرم: پایانه مسافربری شهرستان جاجرم در اتوبان جاجرم به شاهرود واقع شده است و مسافرانی که بلیط اتوبوس رزرو نموده اند برای دسترسی به این ترمینال می توانند از تاکسی های درون شهری و یا خودرو شخصی استفاده نمایند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.