بلیط اتوبوس بجنورد

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

بجنورد تا تهران
 
750 کیلومتر
بجنورد تا گرگان
 
310 کیلومتر
بجنورد تا ساري
 
450 کیلومتر
بجنورد تا بابل
 
490 کیلومتر
بجنورد تا کرج
 
800 کیلومتر
بجنورد تا مشهد (خراسان )
 
270 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس بجنورد از مِستربلیط

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در کوهپایه های رشه کوه آلاداغ واقع شده است . این شهر با وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی که دارد بیشتر افراد اطلاعاتی درباره آن ندارند و از زیبایی ها و اماکن دیدنی آن بی خبرهستند. مساحت بجنورد 36 کیلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دریاهای آزاد 1070 متر می باشد. در این شهر اقلیت هایی مانند ترکمن، ترک، کرمانج، فارس و تات در کنار یکدیگر زندگی می کنند. تجربه سفر به بجنورد و دیدن زیبایی های آن می تواند بسیار متفاوت و لذت بخش باشد، بنابراین اگر اینبار به قصد سفربه مشهد  راهی خراسان شمالی شدید حتما سری به شهر بجنورد نیز بزنید.

بهترین زمان سفر به بجنورد

سفر به مناطق بکر و خاصی مانند بجنورد می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. معمولا تورهای  متعددی توسط آژانس های مسافرتی برای این مناطق ارائه می گردد که می توانید با استفاده از آن ها به بجنورد سفر کنید و جاذبه های زیبای آن را از نزدیک مشاهده کنید. با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر فصل بهار، اوایل مهر تا اوایل آبان و همچنین تیر ماه در تابستان بهترین زمان برای سفر به بجنورد می باشد. در این ایام سرمای آزاردهنده و گرمای خسته کننده هوا احساس نمی شود و به راحتی می توان به گشت و گذار در شهر و بازدید از زیبایی های آن پرداخت. در داخل شهر بجنورد می توانید از خودرو شخصی، اتوبوس های درون شهری و تاکسی ها برای جابجایی استفاده نمایید. 

بجنورد دارای جاذبه های مانند عمارت مفخم، گردشگاه بش قارداش، امامزاده سلطان سید عباس، دریاچه سد شیرین دره، طبیعت باغ دره، کوشک باغ علی آباد، حسینیه جاجرمی ها، بند خاکی عبدل آباد، خانه بانک ملی، عمارت آیینه خانه،چشمه منهان، آتشکده اسپاخو و ...می باشد. غذاهای محلی بجنورد به سبک خاصی تهیه می شوند و بسیار خوش طعم هستند. اصلی ترین غذاهی محلی بجنورد مخصوصا در فصل زمستان انواع آش می باشد که در تهیه آن از سبزی های محلی استفاده می کنند، به همین دلیل عطر و بویی بی نظیر دارد. غذاهای این خطه بسیار مقوی و سالم هستند و از جمله آن ها می توان به آش یارمه، نان محلی قطاب، شله ماش، قروتو بجنورد، آش قلیه،  زیره تو(کاچی)، اشکنه، دیمه دنی، آش جوشواره و قابلی که نوعی پلو خوشمزه است اشاره نمود. 

سوغات و صنایع دستی بجنورد نیز طرفداران خاصی دارد. بجنورد دارای سوغاتی های متنوعی مانند شکر پنیر، آب نبات، کشک، قره قروت، کشمش و آجیل، انگور رزاقی، هلو، سیب و لواشک است. صنایع دستی این شهر نشان دهنده فرهنگ غنی و قدمت اقوامی است که در آن زندگی می کنند. از صنایع دستی بجنورد می توان به قالی و قالیچه ترکمن،  گلیم بافی، پشتی ترکمن، جاجیم، کلاه، لباس محلی ترکمن، چوخه، پارچه بافی سنتی، تذهیب، تشعیر و سازهای سنتی این خطه اشاره نمود.  در سفر به بجنورد دغدغه ای بابت محل اقامت و استراحت نخواهید داشت، زیرا در این شهر چند هتل 3 ستاره و 4 ستاره با بهترین امکانات و هتل و مهمانسراهای دیگری وجود دارد که هزینه  زیادی ندارند و می توانید متناسب با بودجه خود یک اقامتگاه مناسب انتخاب نمایید و از سفر چند روزه خود لذت ببرید.

آب و هوای بجنورد

بجنورد در شمال رشته کوه البرز و شمال شرق ایران قرار گرفته است به همین دلیل دارای آب و هوای معتدل کوهستانی می باشد. در این شهر مناطق کوهستانی و فلات های مرتفع بسیاری وجود دارد، از این رو در تمامی روزهای فصل زمستان سرما بر این شهر حاکم می باشد. بجنورد دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم می باشد و میانگین سالانه روزهای یخبندان آن بالای 100 روز است. وجود چنین شرایط آب و هوایی در بجنورد موجب شده که جاذبه های طبیعی متعدد و زیبایی در آن وجود داشته باشد که هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند.

معرفی پایانه های مسافر بری بجنورد

بجنورد بزرگترین شهر استان خراسان شمالی  و مرکز آن می باشد وترمینال آن نقش مهمی در جابجایی مسافران استان خراسان شمالی دارد، به طوری که می توان گفت این ترمینال مهم ترین ترمینال استان است. روزانه توسط ترمینال بجنورد 2500 مسافر جابجا می شوند و حدود 25% مسافرت ها به این استان از طریق پایانه های اتوبوس رانی صورت می گیرد. این ترمینال با شرکت های مسافربری متعددی همکاری دارد و ناوگان آن مجهز به 90 دستگاه اتوبوس پیشرفته و مدرن می باشد، که مسافران با استفاده از آن ها می توانند سفری راحت و لذت بخش داشته باشند. 

در میان شرکت های تعاونی که با ترمینال بجنورد همکاری دارند 11 شرکت دارای نمایندگی فعال در ترمینال هستند و در آنجا مستقر می باشند. گروهی از مسافران که به دلایلی موفق نشده اند بلیط اتوبوس تهیه کنند با مراجعه به این نمایندگی ها بلیط مورد نظر خود را رزرو می کنند. امکانات پایانه مسافربری بجنورد شامل انبار مرکزی، غذاخوری، نمازخانه، تریا، غرفه های فروشگاهی، سرویس بهداشتی،  سالن انتظار و اطلاعات،  خطوط تاکسی و اتوبوسرانی، استراحتگاه مخصوص رانندگان اتوبوس می باشد. ترمینال مسافربری بجنورد  در جنوب این شهر، ضلع جنوب شرقی میدان دفاع مقدس، نبش خیابان بلوار دانشگاه واقع شده است و دسترسی به آن به راحتی امکان پذیر است. 

مسافرانی که بلیط اتوبوس بجنورد به مقصد مورد نظر خود را تهیه کرده اند می توانند از طریق سیستم اتوبوسرانی درون شهری و تاکسیرانی با هزینه بسیار مناسبی خود را به ترمینال برسانند. شرکت های جوان سیر ایثار، ماهان سفر، همسفر، ترابر بی تا، مهین نور، کیان سفر، عدل، ایران پیما، سفر سیر و ...از جمله شرکت هایی هستند که بهترین اتوبوس ها را در اختیار ترمینال بجنورد قرار می دهند.

در حال حاضر روش تهیه بلیط اتوبوس همانند بلیط هواپیما و قطار دچار تحولاتی شده است و دیگر آن حالت سنتی را ندارد، به این صورت که افراد بلیط اتوبوس را به صورت اینترنتی خریداری می کنند. در این روش کافی است که فرد به وب سایتی مانند مستر بلیط مراجعه نماید و مبدا و مقصد خود را مشخص کند تا لیستی از بلیط های اتوبوس موجود برای او نمایش داده شود و فرد بتواند بهترین بلیط ممکن را خریداری کند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.