بلیط اتوبوس کاشمر

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

کاشمر تا مشهد (خراسان )
 
230 کیلومتر
کاشمر تا تهران
 
830 کیلومتر
کاشمر تا يزد
 
670 کیلومتر
کاشمر تا سبزوار
 
170 کیلومتر
کاشمر تا کرج
 
880 کیلومتر
کاشمر تا گرگان
 
540 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس کاشمر از مستربلیط

کاشمر یکی از زیبا ترین شهرهای استان خراسان رضوی می باشد که در شرق ایران واقع شده است.  شهر کاشمر دارای سه اقلیم آب و هوایی است  و مناطق شمالی آن  دارای آب و هوای کوهستانی، مناطق مرکزی آب و هوای معتدل و مناطق جنوبی آن خشک و نیمه خشک می باشد. این شهر از لحاظ جغرافیایی از شمال با نیشابور و سبزوار، از جنوب به شهرستان مه ولات، از شرق به تربت حیدریه و از غرب به خلیل آباد منتهی می گردد. شهر باستانی کاشمر با وسعت 5 هزار کیلومتر مربع  بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر 102 هزار نفر می باشد. مردم کاشمر مسلمان و پیرو مذهب شیعه هستند و به زبان فارسی و گویش کاشمری و خراسانی صحبت می کنند.

در شهر کاشمر اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد و هر ساله گردشگران متعددی به منظور بازدید از آن ها به کاشمر سفر می کنند. از معروف ترین جاهای دیدنی کاشمر می توان به پارک جنگلی سید مرتضی، یخدان فروتقه، خرابه های ارگ قدیم شهر، قلعه آتشگاه، قلعه گبر حصار، کاروانسرای حاج کاظم مدرسی، آرامگاه سید حسن مدرس، مدرسه حاج سلطان العلما، مسجد جامع کاشمر، باغمزار، تپه کندر کاشمر، آسیاب آبی طلا آباد، قبرستان دشت تل آباد و .. اشاره نمود.

کاشمر نیز همانند سایر شهرها دارای سوغاتی و صنایع دستی متعددی است که برخی از آن ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.معمولا گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند از سوغاتی های این شهر به عنوان هدیه برای دوستان و نزدیکان خود می خرند. از معروف ترین سوغاتی های این شهر باستانی می توان به کشمش، بادام، انار، زعفران، چادر شب ابریشمی، گیوه، گلیم، حصیر، زیلو، قالی و قالیچه و ... اشاره کرد.

غذاهای محلی کاشمر بسیار لذیذ هستند وطرفداران بسیاری دارند. از خوشمزه ترین غذاهای کاشمر می توان به اشکنه قروتی، اشکنه گوجه فرنگی، آش بلغور، کله جوش،  توگی، لیچار، گرماست، آش کمای و نان های سنتی مانند فتیر، قلیفی، تافتون، قطاب و .. اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم که در سفر به کاشمر حتما از این غذاهای خوشمزه بچشید. 

برای سفر به کاشمر راه های مختلفی مانند سفر با هواپیما، خودرو شخصی و اتوبوس وجود دارد که سفر با هر یک از آن ها به نوعی می تواند لذت بخش و هیجان انگیز باشد. ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش سفر به کاشمر سفر زمینی با اتوبوس است و بلیط اتوبوس را به راحتی می توان از آژانس های مسافرتی در سطح شهرها خریداری نمود.

بهترین زمان سفر به کاشمر

کاشمر با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد دارای آب و هوای خشک و نیمه خشک می باشد. بنابراین زمستان های آن سرد و خشک و تابستان های آن خیلی گرم می باشد. فصل بهار در این شهر برخلاف سایر فصول از طبیعت زیبا و آب و هوای مناسبی برخوردار است به همین دلیل بیشتر مسافران فصل بهار و اوایل فصل پاییز را برای سفر به شهر دیدنی کاشمر انتخاب می کنند.

معرفی پایانه مسافربری کاشمر

در هر شهری بخشی از جابجایی مسافران توسط پایانه های مسافربری آن انجام می شود. این پایانه ها دارای سرویس های متعددی در طول هفته به تمامی نقاط کشور هستند و مسافران به راحتی با استفاده از اتوبوس می توانند به مقصد مورد نظر خود برسند. پایانه مسافربری کاشمر یکی از پایانه های مسافربری کشور است که با شرکت های اتوبوسرانی مختلفی مانند ایران پیما، سیرو سفر، ماهان سیر، عدل، جوان سیر و ...همکاری می کند و سعی دارد با استفاده از جدید ترین و مجهزترین اتوبوس های VIP سفری خاطره انگیز را برای مسافران فراهم آورد. 

پایانه مسافربری کاشمر از امکانات رفاهی مختلفی برخوردار است که از جمله آن می توان به غرفه های تعاونی، فروشگاه، سالن انتظار، نمازخانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی و .. اشاره نمود. مسافران می توانند با مراجعه به دفاتر تعاونی موجود در ترمینال مسافربری بلیط اتوبوس کاشمر به مقصد مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایند. البته در سطح شهر نیز آژانس های مسافرتی متعددی وجود دارد که انواع بلیط سفر را ارائه می دهند.

یکی دیگر از روش هایی که مسافران با استفاده از آن می توانند بلیط اتوبوس سفر خود را تهیه نمایند، خرید غیر حضوری و آنلاین است. وب سایت های مختلفی در زمینه ارائه بلیط سفر راه اندازی شده اند که معمولا با تمامی شرکت های حمل و نقلی همکاری دارند و انواع بلیط های چارتر و سیستمی آن ها را در سایت خود ارائه می دهند. در نتیجه دیگر نیازی نیست که فرد به سایت تک تک شرکت ها برای مشاهده لیست بلیط های آن ها مراجعه نماید. یکی از معتبر ترین وب سایت ها در این زمینه وب سایت مستر بلیط می باشد که با استفاده از آن می توان خریدی راحت و مطمئن را تجربه نمود. 

آدرس پایانه کاشمر: پایانه مسافربری کاشمر در شهرستان کاشمر، خیابان امام خمینی نرسیده به میدان آزادی واقع شده است و مسافران با استفاده از تاکسی های درون شهری به راحتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.