بلیط اتوبوس برداسکن

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

برداسکن تا تهران
 
790 کیلومتر
برداسکن تا مشهد (خراسان )
 
270 کیلومتر
برداسکن تا گرگان
 
500 کیلومتر
برداسکن تا کاشمر
 
50 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس برداسکن از مِستربلیط

شهر زیبای برداسکن یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی است و به سبب داشتن باغات میوه فراوان به شهر میوه های بهشتی مشهور می باشد. برداسکن  با مساحت 7664 کیلومتر مربع  و ارتفاع 985 متر از سطح دریا بر اساس آمار سال 1395 دارای 75631 نفر جمعیت می باشد. این شهر از شمال به شهرستان سبزوار، از شرق به شهرستان خلیل آباد، از شمال شرق به کاشمر، از جنوب به طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب به شاهرود در استان سمنان منتهی می گردد. شهر برداسکن دارای دو منطقه جلگه ای جنوب و کوهپایه ای شمال می باشد. در شهر برداسکن اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارد که بازید از آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. از معروف ترین جاذبه های دیدنی برداسکن می توان به برج علی آباد کشمر، مقبره عبدل آباد، آب انبار سید باقر، رباط کبودان، قلعه شادی آباد، دهانه بیجورد، کفه نمکی برداسکن، غار درونه، مسجد زیرک آباد و ... اشاره نمود.

برداسکن دارای هتل های چند ستاره و اقامتگاه های بومی متعددی است که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند، از این رو مسافران می توانند در سفربه برداسکن مطابق سلیقه خود یکی از این اقامتگاه ها را رزرو نمایند. خرید سوغات و صنایع دستی هر شهر از قسمت های دوست داشتنی و پر طرفدار هر سفری می باشد. برداسکن نیز سوغاتی ها جذاب و خاصی دارد که از جمله معروف ترین آن ها می توان از زعفران، زیره سبز، حلوا مغزی، کشمش، خشکبار، سبدهای حصیرباف، کلاه نمدی، قالیچه های زیبا و .. نام برد. به شما پیشنهاد می کنیم که در سفر به برداسکن حتما از سوغاتی های آن خریداری نمایید.

بهترین زمان سفر به برداسکن

برداسکن با توجه به قرار گیری در نواحی بیابانی و کویری کشور دارای آب و هوای گرم و خشک است. بیشترین میزان دما دراین شهرستان 45 درجه سانتی گراد و کم ترین آن 5- درجه سانتی گراد است. بنابراین با توجه به شرایط آب و هوایی برداسکن و وزش بادهای شرقی معتدل و بادهای غربی غبار آلود بهترین زمان برای سفر به برداسکن فصل بهار است.

معرفی پایانه مسافری برداسکن

سفر به شهر میوه های بهشتی به روش های مختلفی امکان پذیر است و با توجه به شرایط، سلیقه خود و میزان فاصله از مقصد می توان با استفاده از هواپیما، قطار، اتوبوس و خودرو شخصی راهی برداسکن شد. برداسکن فاقد ایستگاه راه آهن و فرودگاه می باشد، از این رو افرادی که قصد دارند سفری هوایی یا ریلی به این منطقه داشته باشند باید نزدیکترین ایستگاه و فرودگاه به شهر برداسکن در خراسان رضوی را انتخاب نمایند و مابقی مسیر را به صورت جاده ای بپیمایند تا به برداسکن برسند. سفر با اتوبوس به این شهر به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد و امروزه با وجود اتوبوس های بسیار راحت و مجهز می توان سفر زمینی لذت بخش و کم هزینه ای را به برداسکن تجربه نمود. قیمت پایین و به صرفه بلیط اتوبوس و وجود اتوبوس های راحت و با کیفیت VIP موجب شده که امروزه سفر با اتوبوس به برداسکن طرفداران بسیاری داشته باشد.

پایانه مسافربری برداسکن یکی از راه های ارتباطی آن محسوب می شود و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت آن دارد. این پایانه مسافربری روزانه به طور مرتب سرویس های متعددی به سراسر نقاط ایران دارد وبا شرکت های اتوبوسرانی مانند ترابربی تا، سیروسفر، عدل، ایران پیما و ... همکاری دارد و سعی دارد با استفاده از بهترین اتوبوس ها سفری ایمن و خاطره انگیز را برای مسافران فراهم آورد. از امکانات موجود در پایانه مسافربری برداسکن می توان به سالن انتطار، فرودشگاه، دفتر تعاونی، سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود. با وجود دفتر تعاونی شرکت های اتوبوسرانی در خود پایانه مسافران راحت تر می توانند بلیط اتوبوس برداسکن و سایر مقاصد را رزرو نمایند.

برای خرید بلیط اتوبوس برداسکن می توان به صورت حضوری ویا آنلاین اقدام نمود. امروزه با وجود آژانس های مسافرتی متعدد سطح شهرها مسافران ترجیح می دهند که بیشتر به صورت آنلاین و غیر حضوری نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند. زیرا با استفاده از این روش دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیط و ساعت ها ماندن در ترافیک و صف خرید نمی باشد و می توان بدون هیچگونه محدودیت مکانی و زمانی در عرض چند دقیقه بلیط سفر را رزرو نمود. وب سایت های مختلفی در زمینه ارائه بلیط سفر وجود دارد که از جمله معتبرترین و با سابقه ترین آن ها می توان به وب سایت مستر بلیط و خدمات بی نظیر آن اشاره نمود. خرید بلیط اتوبوس از این وب سایت بسیار راحت می باشد و فقط کافی است که فرد مبدا، مقصد و زمان سفر خود را مشخص نماید تا لیستی از تمامی بلیط های سیستمی و چارتری موجود برای او نمایش داده شود و از میان آن ها کم هزینه ترین بلیط را انتخاب نماید.

آدرس پایانه برداسکن: پایانه مسافربری برداسکن در درونه و اتوبان برسکن به سمت درازب واقع شده است و مسافران می توانند با استفاده از تاکسی های درون شهری یا تاکسی های خصوصی (آژانس ها) به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.