بلیط اتوبوس قوچان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

قوچان تا تهران
 
830 کیلومتر
قوچان تا کرج
 
870 کیلومتر
قوچان تا بابل
 
620 کیلومتر
قوچان تا اسفراين
 
200 کیلومتر
قوچان تا گنبدکاووس
 
360 کیلومتر
قوچان تا مشهد (خراسان )
 
150 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس قوچان از مِستربلیط

قوچان یکی از شهرهای باستانی ایران زمین می باشد که در شمال استان خراسان رضوی واقع شده است. طبیعت سرسبز و کوهستان های زیبایی که در نواحی اطراف قوچان وجود دارد موجب شده که به این شهر لقب نگین زمردین خراسان رضوی را اختصاص دهند. قوچان از شمال به شهرستان درگز و کشور ترکمنستان، از غرب به شهرستان فاروج، از شرق به شهرستان چناران و از جنوب به شهر نیشابور منتهی می شود و نسبت به مشهد 120 کیلومتر فاصله دارد.

قوچان دارای 1350 متر ارتفاع از سطح دریاهای آزاد است و بر اساس آخرین سر شماری های انجام شده در سال 1395 جمعیت آن بالغ بر 174495 نفر می باشد. مردم مهمان نواز قوچان مسلمان و پیرو مذهبی شیعه هستند و از قومیت های ترک، فارس و کرد کرمانج می باشند. قوچان دارای طبیعت بسیار زیبایی است و جاذبه های دیدنی و ابنیه های تاریخی متعددی در آن نهفته است به همین دلیل به یکی از مقاصد اصلی گردشگران برای مسافرت تبدیل شده است. از معروف ترین اماکن دیدنی قوچان می توان به  موزه مردم شناسی، رود اترک، هفت تپه، آستان متبرکه امامزاده سلطان ابراهیم، دره شمخال، شهر عتیق قوچان، چنار تپه، آبشار و دره سراب، منطقه حفاظت شده دربادام، آب گرم شهر کهنه و ... اشاره نمود.

شهر قوچان به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای استان خراسان رضوی دارای سوغاتی ها و صنایع دستی بی شماری است که ازجمله معروف ترین آن ها می توان به کشمش، شیره انگور، محصولات لبنی، گردو، عسل،  چاروق دوزی، گلیم بافی، جاجیم بافی، دستکش بافی، پوستین دوزی، سفالگری، نمد بافی و ... اشاره نمود.  در سفر به قوچان شکم گردی و خوردن غذاهای محلی قوچان را فراموش نکنید. قوچان نیز همانند سایر شهرستان های استان خراسان رضوی دارای غذاهای محلی لذیذ و خوشمزه ای می باشد که از خوشمزه ترین آن ها می توان به کمه جوش، اشکنه، حلیم عدس خراسانی، ساطری پلو، آش آبکش، قروتو،آش بلغور گندم، آش ماستی و ... اشاره نمود که معمولا در رستوران های این شهر می توانید آن ها را تست کنید.

سفر به قوچان به روش های مختلفی امکان پذیر است که برخی از آنهاغیر مستقیم هستند. برای سفر به قوچان با هواپیما باید نزدیکترین فرودگاه به آن یعنی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد را انتخاب نمایید، زیرا قوچان فاقد فرودگاه می باشد. اما اگر بخواهید سفری زمینی با خودرو شخصی به قوچان داشته باشید با توجه به موقعیت جغرافیایی مبدا مسیرهای مختلفی را برای رسیدن به قوچان می توانید انتخاب نمایید. یکی دیگر از راه های سفر به قوچان استفاده از اتوبوس است که با تهیه بلیط اتوبوس می توانید خود را به شهر تاریخی قوچان برسانید. سفر با اتوبوس کم هزینه ترین روش مسافرت محسوب می شود و در صورتی که اتوبوس های VIP را برای سفر خود انتخاب نمایید قطعا سفری راحت و لذت بخش را تجربه خواهید نمود.

بهترین زمان سفر به قوچان

قوچان با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد دارای آب و هوای سرد و معتدلی می باشد. از این رو دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های خنک می باشد. طبیعت این منطقه در فصل بهار و تابساتان فوق العاده زیبا و دیدنی است و بازدید از اماکن گردشگری در چنین شرایطی قطعا می تواند لذت بخش تر باشد. به همین میزان مسافرت ها به قوچان در فصل بهار و تابستان به اوج خود می رسد و بسیاری از مسافران این فصول را برای سفر به استان خراسان شمالی و شهر قوچان انتخاب می کنند.

معرفی پایانه مسافربری قوچان

پایانه مسافربری قوچان روزانه سرویس های مرتبی به نقاط مختلف ایران دارد واز بهترین اتوبوس های موجود در ناوگان حمل و نقلی کشور به منظور جابجایی مسافران خود استفاده می نمایند. این پایانه از امکانات مختلفی برخوردار است که از جمله آن ها می توان به فروشگاه، دفاتر تعاونی، پارکینگ، دستگاه خود پرداز، ایستگاه توقف مسافران و ... اشاره نمود. وجود دفاتر تعاونی شرکت های اتوبوسرانی گیتی پیما، سیرو سفر و جوان سیر در خود پایانه مسافربری موجب شده است که مسافران راحت تر بتوانند به بلیط اتوبوس قوچان و سایر مقاصد دسترسی داشته باشند. 

برای خرید بلیط اتوبوس مسافران می توانند به صورت حضوری به آژانس های مسافرتی سطح شهر مراجعه نمایند و یا اینکه به صورت غیر حضوری به وب سایت های ارائه دهنده بلیط مراجعه کنند. وب سایت هایی که مسافران برای رزرو بلیط انتخاب می کنند باید دارای نماد اعتبار و سابقه درخشان باشند که از جمله این سایت ها می توان به مستر بلیط اشاره نمود. وب سایت مستر بلیط با ارائه بهترین خدمات در زمینه سفر سعی دارد سفری خاطره انگیز و لذت بخش را برای مسافران فراهم آورد. خرید آنلاین یکی از بهترین روش های رزرو بلیط محسوب می شود که امروزه طرفدارن بسیاری دارد.

آدرس پایانه قوچان: پایانه مسافربری قوچان در شهرستان قوچان و بلوار مدرس واقع شده است. مسافرانی که بلیط اتوبوس خریداری کرده اند با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب این ترمینال به راحتی می توانند با استفاده از اتوبوس یا تاکسی درون شهری به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.