بلیط اتوبوس درگز

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

درگز تا تهران
 
950 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس درگز از مستربلیط

درگز از شهرستان های زیبای استان خراسان رضوی می باشد که در شمال شرقی ایران واقع شده است. این شهر قدمتی هفت هزار ساله دارد و در گذشته محمد آباد و ابیورد نام داشت. درگز از لحاظ جغرافیایی از شمال به مرز ایران و ترکمنستان، از شرق به مشهد، از غرب به قوچان و ازجنوب به چناران منتهی می گردد. درگزدر ارتفاع 480 متری از سطح آب های آزاد قرار گرفته است و بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر 36 762 نفر می باشد. مردم این شهر مسلمان و پیرو مذهب شیعه هستند و اکثرا به زبان های  ترکی، فارسی، کردی و ترکمنی صحبت می کنند.

درگز شهری باستانی با قدمتی دیرینه می باشد و دارای جاذبه های طبیعی و اماکن گردشگری متعددی است. از معروف ترین اماکن دیدنی درگز می توان به دره امام قنبر، پارک جنگلی چهل میر، غار قزلق، پارک ملی تندوره، تپه صاحبجان، نوروز تپه، امامزاده محمد دیباج، قدمگاه، بقعه علامه شهرستانی، زیارتگاه علی بلاغ، آرامگاه صید علی خان درگزی، موزه حیات وحش و ... اشاره نمود. بازدید از این جاذبه ها در اردیبهشت ماه بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند نباید انتظار داشته باشند با انتخاب های بسیاری برای محل اقامت روبرو باشند، زیرا درگز دارای چند هتل و مهمانسرای محدود می باشد.

خرید سوغاتی هر شهر و بازار گردی یکی از جذاب ترین بخش های هر سفری محسوب می شود که بسیاری از افراد به آن علاقمند هستند. از معروف ترین سوغاتی های درگز می توان به این گردو، شکر پنیر، آبنبات هل دار و ... اشاره نمود. صنایع دستی درگز نیز شامل گلیم بافی، نمد بافی، چارق دوزی، دوخت لباس های ابریشمی می باشد.

برای سفر به درگز راه های مختلفی وجود دارد که مسافران می توانند با توجه به فاصله خود تا مقصد و شرایطی که دارند یکی از آن ها را انتخاب نمایند. خیلی از افراد ترجیح می دهند با خودرو شخصی به سفر بروند. اما افرادی نیز وجود دارند که دارای محدودیت زمانی هستند و سفر با هواپیما را انتخاب می کنند. سفر با قطار یکی از ایمن ترین راه های سفر به درگز است، البته توجه داشته باشید که شهرستان درگز دارای ایستگاه راه آهن نمی باشد و مسافران باید در ایستگاه مشهد توقف نمایند سپس با استفاده از تاکسی ها یا اتوبوس های بین شهری خود را به درگز برسانند. اگر می خواهید سفری کم هزینه و مقرون به صرفه به درگز داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که بلیط اتوبوس تهیه نمایید و با اتوبوس های VIP راهی این شهر شوید.

بهترین زمان سفر به درگز

درگز دارای آب و هوای گرم و نیمه مرطوب می باشد و میانگین بارندگی سالیانه آن حدود 350 میلی متر است.  بیشترین درجه حرارت در تابستان های درگز 38 درجه  و کمترین درجه حرارت آن در زمستان 2- درجه است. بنابراین با توجه به شرایط آب و هوایی درگز بهترین زمان سفر به آن فصل بهار و به ویژه اردیبهشت ماه می باشد.

معرفی پایانه مسافربری درگز

پایانه مسافربری درگز بخش قابل توجهی ازسهم جابجایی مسافران این شهر را به خود اختصاص داده است. تمامی اتوبوس های این پایانه جدید و مجهز هستند، از این رو مسافران می توانند با استفاده از آن ها سفر راحتی را تجربه نمایند. ترمینال مسافربری درگز با شرکت های اتوبوسرانی مختلفی همکاری دارد که از جمله آن ها می توان به سیر و سفر، ایران پیما، گیتی پیما، ماهان سیر، عدل و .. اشاره نمود. برخی از این شرکت ها دارای تعاونی مستقر در داخل ترمینال هستند تا مسافران راحت تر بتوانند بلیط اتوبوس درگز به مقصد مورد نظرشان را رزرو نمایند. ترمینال مسافربری درگز مجهز به امکانات مختلفی می باشد که از جمله آن ها می توان به فروشگاه، اغذیه فروشی، نمازخانه، دستگاه خود پرداز، غرفه تعاونی، پارکینگ و ... اشاره نمود. 

یکی از مهم ترین مزایای سفر با اتوبوس دسترسی راحت به بلیط اتوبوس در سراسر کشور برای هر تاریخ مد نظری می باشد. مسافران می توانند بلیط اتوبوس سفر خود را ازآژانس های مسافرتی سطح شهر و یا دفاتر تعاونی شرکت های اتوبوسرانی خریداری نمایند. یا اینکه روش خرید غیر حضوری را انتخاب کنند و به صورت آنلاین نسبت به خرید بلیط اقدام نمایند. در روش اینترنتی خرید بلیط کافی است که فرد از میان تمامی وب سایت های موجود وب سایت معتبر و با سابقه ای مانند مستر بلیط را انتخاب نماید سپس مبدا و مقصد سفر خود و تاریخی که تصمیم دارد راهی سفر شود را مشخص نماید تا لیستی از بلیط های موجود برای او نمایش داده شود. با مقایسه بلیط های این لیست و شرایط آن ها قطعا فرد به راحتی می تواند کم هزینه ترین و مناسب ترین بلیط ممکن را از میان بلیط های سیستمی و چارتری رزرو نماید.

آدرس پایانه درگز: ترمینال مسافربری درگز در شهرستان درگز بلوار امام خمینی، نرسیده به هتل صارم واقع شده است و مسافران می توانند به راحتی با استفاده از تاکسی های درون شهری به آن رفت و آمد داشته باشند.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.