بلیط اتوبوس شیستر

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

شیستر تا تهران
 
700 کیلومتر
شیستر تا اروميه
 
180 کیلومتر
شیستر تا تهران
 
700 کیلومتر
شیستر تا تهران
 
700 کیلومتر
شیستر تا اروميه
 
180 کیلومتر
شیستر تا کرج
 
650 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس شیستر از مِستربلیط

شبستر در 60 کیلومتری شمال شرقی تبریز واقع  در استان آذربایجان شرقی ایران واقع شده است. این شهر در خط اصلی و بین المللی راه آهن ایران  قرار دارد که تهران و تبریز را به ترکیه و اروپا متصل می کند. جمعیت شبستر طبق سرشماری سال 1395 بالغ بر ۱۳۵٬۴۲۱ نفر بوده است. شهر زیبای شبستر به سه ناحیه: منطقه مرکزی، منطقه تسوج و منطقه صوفیان تقسیم می شود و دارای نه شهرستان شبستر، خامنه، شرفخانه، شندآباد، سیس، وایقان، صوفیان، تسوج و کوزه کنان می باشد. این شهر 2750 کیلومتر مربعی 4 دانشگاه آزاد، 2 دانشگاه پیام نور و یک دانشگاه جامع علمی کاربردی در خود جای داده و دانشجویان زیادی از سراسر کشور در این مراکز مشغول تحصیل هستند. اقتصاد و توسعه شبستر به دلیل وجود دانشگاه های آزادی که در آنجا ساخته شده، رونق اساسی پیدا کرده و آن را شهر دانشگاهی می نامند.

در دوره صفویه گذرگاه معروف تبریز - ترابزون از این شهر می گذشت. گفته می شود شبستر یکی از قدیمی ترین شهرهای استان آذربایجان شرقی است و شخصیت های مشهوری مانند: شیخ محمد خیابانی، میرزا علی معجز شبستری و شیخ محمود شبستری خالق کتاب شعر عرفانی و متعالی گلشن راز، از این منطقه هستند. این کتاب به عنوان یکی از برجسته ترین آثار عرفان شمرده می شود که نام نویسنده آن را جاودانه کرده است. شبستر یکی از شهرهای صنعتی کشور بشمار می رود از این رو بسیار از افراد علاوه بر سفرهای تفریحی، سفر کاری نیز به این شهر دارند. با اخذ یک بلیط اتوبوس شبستر می توانید سفری کم هزینه و ایمن را رقم بزنید.

بهترین زمان سفر به شبستر   

شبستر به دلیل نزدیکی به دریاچه ارومیه، دارای آب و هوای معتدل با زمستان های مرطوب و تابستان هایی که در طول روز تا حدودی گرم و خشک و در شب سردتر، می باشد. از این رو بهترین زمان سفر به شبستر می تواند بهار یا پاییز باشد که هوا مطلوب و دلچسب تر است، البته همه چیز به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. این شهر از جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار می باشد که موجب شده همه ساله افراد زیادی بخواهند از آنها دیدن کنند از جمله: منطقه شكار ممنوع میشو داغ، کلیسای سهرول شبستر، کلیسای موجومبار، حمام دو قلو، کلیسای سهرقه ( سهرل )، آرامگاه شیخ محمود شبستری، آبشار سرکند دیزج و بندر شرفخانه.

قسمت هیجان انگیز و البته دوستداشتی هر سفری به خرید سوغاتی آن شهر بر می گردد که صرف نظر از آن نشدنی است. سوغاتی های خوردنی شبستر شامل: آلبالو وآلو می باشد. اگر نمی خواهید برای کسی خوارکی به سوغات ببرید، حتما درقسمت صنایع دستی این شهر چیزی نظر شما را جلب خواهد کرد مثل: سفال های زیبایی که تماما با هنر دست مراحل شکل گیری آنها صورت گرفته و منبت کاری و نقاشی های به خصوصی بر روی آنها اجرا شده است. برخی افراد برای سفر زمینی به ترکیه این شهر را انتخاب می کنند و از اینجا سفر را آغاز می نمایند. از هر کجای کشور که باشید می توانید بلیط اتوبوس به مقصد شبستر را دریافت کرده و سفری ایمن را تجربه کنید. همچنین امکان سفر از شبستر به شهرهای اطراف با اتوبوس وجود دارد. 

معرفی پایانه مسافر بری شبستر   

روزانه جابجایی های زیادی به شهرهای مختلف کشور از طریق پایانه مسافربری شبستر صورت می گیرد. شرکت های مسافربری گوناگونی در این پایانه مشغول ارائه خدمات و فروش بلیط اتوبوس به متقاضیان هستند مانند: عصر ایران شبستر، ترمینال پایانه شبستر، ایران پیما شبستر - تعاونی 1، همسفر چابکسواران، پیک صبا شبستر - تعاونی 17، رویال سفر شبستر، سیرو سفر شبستر و همسفر شبستر. بیشترین بلیط اتوبوسی که در این ترمینال به فروش می رسد مربوط به بلیط اتوبوس تهران – شبستر، ارومیه – شبستر، سلماس – شبستر، کرج – شبستر و تبریز – شبستر می باشد.

این امکان که در خود پایانه بخواهید به صورت حضوری بلیط را از شرکت ها خریداری نمایید وجود دارد. نکته قابل ذکر این که می توانید بلیط را از سایت های عرضه کننده بلیط  نیز خریداری نمایید. خرید اینترنتی قطعا به صرفه تر بوده و شما را قادر می سازد در هر لحظه از شبانه روز که اراده کردید وارد سایت شده و بلیط را رزرو نمایید. بلیط را می توانید از سایت های معتبری همچون مستر بلیط به صورت اینترنتی خریداری نموده و هزینه آن را هم در همان سایت پرداخت کنید. ضمناً این سایت یک اپلیکیشن با همین نام برای گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید و IOS در اختیار شما قرار می دهد که خیلی ساده تر از طریق آن قارید بلیط را خریداری نمایید.

پس از ورود به سایت و انتخاب مبدا و مقصد، زمان رفت و برگشت، تعداد مسافران و گروه سنی آنها، دکمه جستجو را بزنید تا سیستم بلیط ها به ترتیب با تمام مشخصات به شما نشان دهد. قیمت بلیط، نوع اتوبوس، شرکت ارائه دهنده و ساعت حرکت و رسیدن به مقصد مشخص می شود و شما باید یکی را برگزینید. در آخر با انتخاب بلیط مورد نظر به یک درگاه بانکی متصل می شوید تا هزینه را به صورت بر خط پرداخت نمایید.

می توانید برای سفر به شبستر از تورهای گردشگری که زمان آنها در سایت ها اعلام می شود استفاده کنید زیرا علاوه بر پایین آوردن هزینه ها، در کمترین زمان بیشترین مکان های تاریخی و تفریحی این شهر را با وجود راهنماهای تور می بینید و از آنها لذت می برید. اگر تایمی برای جستجو در سایت ها بگذارید از زمان قرار گیری بلیط های چارتری نیز مطلع می شوید که تا حد زیادی باعث کم شدن هزینه بلیط سفر خواهد شد. معمولا یک روز قبل از حرکت اتوبوس این نوع بلیط بر روی سایت قرار می گیرد و شما باید از قبل یک سایت فروش را چند بار چک کنید تا در بهترین زمان از آن مطلع شوید. ترمینال مسافربری شبستر داری برخی امکانات اولیه بوده تا شرایط رفاهی مسافران برقرار شود از جمله:

  • نمازخانه
  • بوفه
  • فروشگاه مواد غذایی
  • دستگاه های ATM
  • باجه های تلفن عمومی
  • سرویس بهداشتی
  • سالن انتظار 

آدرس پایانه شبستر: شبستر، خیابان طالقانی، جنب آزاد راه صوفیان به شبستر ، پایانه مسافربری شبستر. 

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.