بلیط اتوبوس مبارکه

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

مبارکه تا تهران
 
500 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس مبارکه از مِستربلیط

مبارکه یکی از شهرهای باستانی جنوب غربی استان اصفهان می باشد. این شهر به دلیل وجود صنایع فولاد، سیمان و تولید مواد شیمایی یک قطب صنعتی مهم است. مبارکه مرکز شهری با همین نام بوده و از دو بخش مرکزی و گرکن جنوبی تشکیل می شود. بخش مرکزی دارای پنج شهر با عنوان مبارکه، دیزیچه، طالخونچه، کرکوند و مجلسی است و بخش دیگر آن تنها یک نقطه شهری با عنوان زیباشهر دارد. مبارکه با مساحت ۱۰۲۴/۵ کیلومتر مربع، 34 روستا و 5 دهستان را شامل می شود و همچنین ۱۶۷۰ متر از سطح دریا فاصله دارد.

این شهر از جهات مختلف با شهرضا، بروجن، لنجان و فلاورجان هم مرز است. آثار تاریخی زیادی در مبارکه موجود بوده که قدمت برخی از آنها مانند: غارهای قلعه بزی به دوران پارینه سنگی بر می گردد. بالغ بر 500 اثر تاریخی، مذهبی مسجد، کوه، آتشکده، مقبره، خانه‌های تاریخی، کبوتر خانه، دست نوشته قدیمی و .... در این شهر وجود دارد که بیست و یک اثر ثبت شده در بین آنها دیده می شود. برای دیدن مکان های تاریخی این شهر و سفر به دل تاریخ کهن ایران می توانید یک بلیط اتوبوس مبارکه خریداری کنید و خاطرات به یاد ماندی را برای خود به ثبت برسانید.

مبارکه علاوه بر توریستی بودن، یک شهر مهاجر پذیر می باشد که علت آن نیز وجود 400 واحد صنعتی فولاد مبارکه، شرکت سیمان سپاهان دیزیچه، شرکت پلی ‌اکریل، شرکت قند نقش جهان، شرکت چینی زرین و ... است. کشاورزی در این شهر رونق خوبی دارد و مهمترین محصولات آنها برنج، گندم، جو و صیفی جات بوده؛ بعلاوه بهترین فراورده ها در بخش باغداری این شهر به گیلاس، هلو و زردآلو بر می گردد. 

مبارکه شهر افراد سرشناسی همچون: امیر قلعه ‌نویی (بازیکن فوتبال)، سید محمد علی مبارکه ‌ای (شاعر، مجتهد و روحانی) و سید محمود موسوی ده سرخی (مجتهد) است. جمعیت این شهر در سر شماری سال 1395 به ۱۵۰٬۴۴۱ نفر رسید و اغلب مردم آن به زبان فارسی و محلی مبارکه با هم تکلم دارند. 

بهترین زمان سفر به مبارکه   

آب و هوای مبارکه به گونه ای است که زمستان ها هوا سرد و معتدل و تابستان ها در آن گرم و نیمه خشک می باشد. با این اوصاف شاید بهترین زمان برای یک سفر تفریحی به این شهر، فصل بهار یا پاییز باشد که هوا ملایم و دلچسب خواهد بود. ایران سرزمین تاریخ و فرهنگ است، نه تنها به دلیل میراث ملموس آن که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده بلکه در حقیقت تمدن هزاران ساله آن و هزاران اثر تاریخی، باستانی و متنوع نشان از ارزش میراث مذهبی و معنوی، آئین ها و  سنت های دست نخورده این کشور به عنوان نشانه ای از اصالت و شکوه و عظمت است. در مبارکه می توانید سوغات و صنایع دستی را از بازارهای سنتی بخرید و به عزیزانتان هدیه بدهید. از جمله صنایع دستی این شهر می توانیم به قلمزنی، مینا کاری، گلیم بافی، چرم‌ دوزی، دوخت‌ های سنتی و نگارگری اشاره کنیم. هرگاه به این شهر کهن سفر کردید فراموش نکنید از روستای بوداغ آباد، روستای جوشان، بوستان شهیدان زینلی مبارکه، پارک ساحلی سرارود، بوستان نقاشباشی، روستای ده سرخ، روستای اراضی، روستای حسن آباد مبارکه، غارهای حسن‌آباد قلعه بزی، قلعۀ نهچیر، برج کبوترآباد و قلعۀ آسیاباد، حمام نو، بوستان شهیدان زینلی مبارکه و قلعه تاريخی لاو دیدن فرمایید. سفر با اتوبوس برای شما می تواند علاوه بر کم هزینه بودن، ایمنی را نیز به همراه بیاورد. بلیط اتوبوس را از سایت های فروش بلیط تهیه کنید تا مشمول تخفیفات شوید. 

معرفی پایانه مسافر بری مبارکه 

همه روزه مسافران زیادی در پایانه مسافربری مبارکه به مقاصد مختلف جابجا می شوند. این پایانه با شرکت های مسافربری ایران پیما مبارکه - تعاونی 1، همسفر چابکسواران مبارکه و ترمینال پایانه مبارکه قرارداد دارد. شما می توانید بلیط خود را از هریک از این شرکت ها علاوه بر حالت حضوری، به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید.

برای خرید اینترنتی کافیست به یک سایت مانند مستر بلیط مراجعه کنید و بعد از انتخاب نوع وسیله نقلیه، مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت گزینه جستجو را بزنید. در این مرحله سیستم به دنبال یک بلیط متناسب با اطلاعات شما می گردد و در صورتی که بلیط را بیابد با تمام مشخصات از جمله نوع شرکت ارائه دهنده، نوع اتوبوس، ساعت حرکت و قیمت بلیط آن را در اختیار شما قرار می دهد. یکی را به دلخواه انتخاب نمایید تا به درگاه پرداخت متصل شوید و هزینه را به صورت آنلاین در همانجا بپردازید و از تخفیفات موجود استفاده ببرید.

 از این ترمینال می توان در مسیرهای مبارکه به تهران، مبارکه به پایانه جنوب، مبارکه به پایانه بیهقی (آرژانتین)، مبارکه به قم، مبارکه به زرین شهر، مبارکه به فولادشهر، مبارکه به شاهین شهر و میمه، مبارکه به اهواز، مبارکه به ایذه، مبارکه به چذابه ( چزابه )، مبارکه به شهرکرد، مبارکه به مهران، تهران به مبارکه، پایانه جنوب به مبارکه، پایانه بیهقی (آرژانتین) به مبارکه و اهواز به مبارکه در تردد بود.

امکاناتی که در ترمینال مسافربری مبارکه به کار گرفته می شود شامل:

  • ارائه سرویس مکانیکی برای اتوبوس ها
  • دفتر رزرو مسافرخانه و هتل
  • سالن های غذاخوری و کافی شاپ
  • دستگاه های آبسردکن
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • دستگاه های خودپرداز
  • باجه تلفن عمومی
  • دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر نجف آباد
  • فروشگاه های سوغات و صنایع دستی
  • اتوماسیون حمل بار
  • خوابگاه جهت استراحت رانندگان

آدرس پایانه مبارکه:

استان اصفهان، مباركه، بزرگراه مجتمع فولاد، پایانه مسافربری مبارکه

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.