بلیط اتوبوس نجف آباد

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

نجف آباد تا تهران
 
460 کیلومتر
نجف آباد تا مشهد (خراسان )
 
1270 کیلومتر
نجف آباد تا شيراز
 
490 کیلومتر
نجف آباد تا کرج
 
470 کیلومتر
نجف آباد تا اصفهان
 
30 کیلومتر
نجف آباد تا اصفهان
 
30 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس نجف آباد از مِستربلیط

شهر نجف آباد یکی دیگر از شهرهای تاریخی اصفهان بوده که در 25 کیلومتری غرب این استان قرار دارد. نجف آباد به طور فزاینده بخشی از منطقه کلانشهر اصفهان محسوب می شود و مرکز شهری با همین نام است. در سرشماری سال 1390 جمعیت این شهر  ۳۰۰٬۲۸۸ نفر بود. نجف آباد در شمال با شهرهای گلپایگان و خوانسار، در غرب با فریدن، از جنوب در محدوده فلاورجان و لنجان همسایه می باشد. پایه و اساس این شهر مربوط به قرن یازدهم هجری بوده و گمان می رود که ساخت آن به دستور شاه عباس صفوی اول، در سال 1022 هجری آغاز شده باشد. این شهر باستانی معماری بومی و جذابیت خود را به خوبی نشان می دهد.

نجف آباد زادگاه آیت الله العظمی حسین علی منتظری، مصطفی معین، و سردار احمد کاظمی است. شهر یاد شده به عنوان یک مرکز تجاری برای محصولات کشاورزی در منطقه فعالیت می کند و به دلیل داشتن انار و بادام، گردو، انگور، سیب‌ زمینی، گوجه و سیب مرغوب بسیار معروف می باشد. اکثریت مردم به زبان فارسی یا لهجه محلی نجف آباد با هم تکلم دارند. صنعت دامپروری یکی از شغل هایست که در این شهر مورد استقبال قرار گرفته و به خاطر شرایط آب و هوایی پرورش شترمرغ بازدهی متناسبی برای دامداران دارد.

با توجه به قدمت طولانی نجف آباد، جاذبه های زیادی در دل این شهر نهفته که هر یک برگی از تاریخ ایران را رقم می زنند. اگر از دوستداران تاریخ کهن هستید بازدید از این شهر باستانی را حتما در لیست برنامه های خود قرار دهید و با خرید یک بلیط اتوبوس نجف آباد از مناطق گردشگری آن دیدن فرمایید که خالی از لطف نخواهد بود. یک نکته جذاب و قبل مطرح در این شهر، وجود کبوترخانه هایست که متاسفانه بیشتر آنها تخریب شده اند یا چیز زیادی از سازه آنها باقی نمانده است. در گذشته کبوترها در ساختمان های بزرگی لانه داشتند و فضولات آنها که شاید در سال به 7 تن هم می رسید برای باغ ها و زمین های کشاورزی به عنوان کود حیوانی مورد استفاده قرار می گرفت. 

بهترین زمان سفر به نجف آباد 

 شرایط جوی و آب و هوایی نجف آباد معتدل و نسبتاً خشک است و 1600 متر از سطح دریا فاصله دارد. از این رو شاید بهترین زمان برای یک سفر تفریحی به این منطقه، فصل بهار یا پاییز باشد که هوا خنک و دلچسب تر می باشد. ایران سرزمین چهار فصل، تاریخ و فرهنگ، سوغات و اصالت می باشد. این یک شعار گردشگری نیست، این واقعیت استنباط شده از تجربه بازدید کننده هایی است که تحت تأثیر زیبایی های ایران و جاذبه های شگفت انگیز آن قرار گرفته اند. باستان و غنای فرهنگ و تمدن آن، تنوع جاذبه های طبیعی و جغرافیایی، آب و هوای چهار فصل، اماکن فرهنگی متنوع، علاوه بر قبایل مختلف با سنت ها و آداب و رسوم متفاوت و جذاب، ایران را به عنوان گنجینه ای از میراث ملموس و نامشهود ساخته است. اقلیم های مختلف را می توان همزمان در ایران یافت. در بعضی از شهرها هوای تابستانی در زمستان وجود دارد، یا دارای هوای بهاری یا پاییز است. در همین زمان در تابستان ممکن است برخی مناطق پوشیده از برف، یخبندان یا باران و نسیم بهاری را تجربه کنید.

 برای یک سفر بهینه، ایمن  و دیدن جاذبه های ایران اتوبوس را انتخاب کنید و حتی از تخفیف بلیط نیز برخوردار شوید. این امر در حالتی اتفاق می افتد که بلیط اتوبوس را از سایت های فروش اینتزنتی بلیط خریداری نمایید. با سفر به نجف آباد می توانید از مکان های گردشگری همچون: برج‌های دوقلوی صفا، ارگ شیخ بهایی، کاروانسراهای هسنیجه و جلوگیر، عصارخانه آقا، پارک ملی قمیشلو، خانه تاریخی نوریان، خانه مهرپرور، عصارخانه زمانیان، کاروانسرای حاج حیدر جانی، پارك فيروزه فيروزآباد، کاروانسرای قمیشلو، حوزه علمیه الحجه (مدرسه شیخ ابراهیم ریاضی)، حمام اخوت، زورخانه بهرام، قلقله علی‌آباد، خانه تاریخی لطفی و خانه تاریخی نوریان (مکتب خانه خواجه نصیر) دیدن کنید.

 این شهر سرچشمه صنایع دستی است و گردشگران می توانند از کیفیت صنایع دستی نجف آباد و طعم و بوی غذاهای محلی لذت ببرند. گیوه دوزی، تخت کشی، قالی بافی، چاقو سازی، سبد بافی و نمد مالی جزء کارهای دستی این شهر به شمار می روند. سوغات خوشمزه این شهر را اگردگ، عسل، گز و بادام تشکیل می دهد.

معرفی پایانه مسافر بری نجف آباد   

همه روزه مسافران زیادی در پایانه مسافربری نجف آباد با اتوبوس به مقصدهای مختلف در حال جابجایی هستند. این پایانه با شرکت های مسافربری معتبری همچون: رویال سفر، جوان سیر ایثارشعبه نجف آباد، تک سفر، ترابر بی تا، ایران پیما و عدل نجف آباد قرار داد دارد. شما می توانید بلیط سفر را از سایت مستر بلیط خریداری نمایید که در این زمینه خدمات ارزنده ای به مسافران ارائه می کند. 

مسافران با تهیه بلیط اتوبوس می توانند در مسیرهای نجف آباد به آبادان، نجف آباد به اهواز، نجف آباد به تهران، نجف آباد به تهران پایانه بیهقی، نجف آباد به تهران پایانه جنوب، نجف آباد به شوش، نجف آباد به شوشتر، نجف آباد به شیراز، نجف آباد به قم، نجف آباد به مشهد، نجف آباد به کرج و نجف آباد به کرمانشاه در تردد باشند. این ترمینال امکانات قابل توجه زیادی در اختیار مسافران قرار می دهد از جمله:

  • ارائه سرویس مکانیکی و کارواش
  • دفتر رزرو مسافرخانه و هتل
  • سالن های غذاخوری و کافی شاپ
  • دستگاه های آبسردکن
  • رمپ ویژه معلولان
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • دستگاه های خودپرداز
  • باجه تلفن عمومی
  • دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر نجف آباد
  • فروشگاه های سوغات و صنایع دستی
  • ایستگاه پایانه‏ای اتوبوس های شرکت واحد
  • اتوماسیون حمل بار
  • خوابگاه جهت استراحت رانندگان

آدرس پایانه نجف آباد:

 ورودی شهرستان نجف آباد – کمربردی نجف آباد – فولادشهر - میدان آزادگان – پایانه نجف آباد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.