بلیط اتوبوس کاشان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

کاشان تا تهران
 
240 کیلومتر
کاشان تا اصفهان
 
220 کیلومتر
کاشان تا مشهد (خراسان )
 
1050 کیلومتر
کاشان تا بابل
 
450 کیلومتر
کاشان تا کرج
 
290 کیلومتر
کاشان تا رشت
 
510 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس کاشان از مِستربلیط

کاشان یک شهرستان در بخش شمالی استان اصفهان، در ایران می باشد که در سرشماری سال 1395، جمعیت آن ۳۰۴٬۴۸۷ نفر بود. کاشان به دو بخش کوهستانی و کویری تقسیم می شود. در ضلع غربی، کاشان در همسایگی دو قله کوه یعنی: کوه گرگش در جنوب غربی کاشان (رصد خانه ملی ایران و بزرگترین تلسکوپ رصد خانه، روی این کوه مستقر است) و کوه اردهال در غرب کاشان، قرار دارد. این شهر در حدود 240 کیلومتری تهران واقع شده و از قدیمی ترین شهرهای کشور می باشد که آثار تاریخی بسیاری از مکان های باستان شناسی اطراف آن یافت شده است.

اگر به دنبال کاشان در نقشه ایران باشید، آن را بین تهران و اصفهان پیدا خواهید کرد. نام این شهر با گل و گلاب عجین شده و هر وقت نام آن را می شنویم به یاد گلاب ناب کاشان می افتیم. هر ساله مراسم گلاب گیری در اردیبهشت ماه با یک مراسم ویژه بر گزار می شود و بسیار از توریست های سراسر کشور برای دیدن این مراسم به کاشان سفر می کنند. این سفر را می توان با اتوبوس تجربه کرد و بلیط اتوبوس کاشان را می توانید از سایت های فروش اینترنتی بلیط دریافت کنید.

 از دیگر جنبه های این شهر می توان به فرش های دستباف آن اشاره کرد که شهرت جهانی دارد. فرش کاشان در کنار بهترین نمونه های فرش ایران یعنی تبریز، مشهد، قم و اصفهان قرار می گیرد. کاشان از فضای سنتی برخوردار است و مردم آن به اندازه فرش های دستباف ابریشمی گرم و فروتن هستند. آنها همچنین در شهرهای خود مورد توجه گردشگران قرار می گیرند و می توانند کمک بزرگی به بازدید کنندگان خارجی کنند. عمارت های دیدنی زیبایی در این شهر باستانی وجود دارد که مظهر هنر و معماری قدیمی ایران هستند.

بادگیرهای کاشان در سراسر شهر، به عنوان یک دستگاه تهویه در هوای آرام کویر فعالیت می کند. با صحبت از بیابان ها، یکی دیگر از جنبه های جذاب کاشان ظهور می کند. کویر خیره کننده مرنجاب ویژگی مرموز کویرهای شن را نشان می دهند و پر از دیدنی های حیرت انگیز است.

بهترین زمان سفر به کاشان   

آب وهوای کاشان در فصل زمستان‌ معمولا سرد و در فصل تابستان‌ گرم و خشک است. هوا در بهار و پاییز بسیار دلچسب و مطلوب بوده از این رو بهترین زمان سفر به کاشان اوایل بهار و پاییز خواهد بود. البته انتخاب زمان سفر به ایده آل های شما بر می گردد. انتخاب با شماست که در چه زمانی به این شهر زیبا سفر کنید. مراسمات و جشنواره های جذاب و دیدنی در کاشان برگزار می شود که باعث جذب مسافر به این شهر شده از جمله: جشنواره گلاب گیری کاشان که هر ساله در 15 تا 25 اردیبهشت در شهرهایی همچون زواره، نیسار و برزک صورتمی گیرد. قالیشویی مشهد اردهال یکی دیگر از مراسمات مذهبی شهر کاشان بوده که در شهر مشهد اردهال در دومین جمعه مهر ماه هر سال برگزار می شود و در آن قالی مقدسی که با گلاب معطر شده را در یک چشمه می شویند. نخل گردانی نیز از دیگر مراسمات مهم در روز عاشورای کاشان می باشد.

خیلی از افراد تمایل دارند که با وسایل نقلیه ای به کاشان سفر کنند که برای آنها هزینه کمتر و ایمنی بیشتری در بر داشته باشد. با دریافت یک بلیط اتوبوس می توان به این هدف خود برسید و حسابی در کاشان به گشت و گذار بپردازید. از جاذبه های این شهر زیبا می توانیم به باغ فین، حمام فین، مسجد جامع کاشان، مسجد و مدرسه آقا بزرگ کاشان، آتشکده نیاسر کاشان، تپه های سیلک کاشان، آرامگاه شاعر معاصر سهراب سپهری، خانه بروجردی‌ها، غار نیاسر، بازار سنتی کاشان، قمصر کاشان، شهر زیرزمینی نوش آباد و روستای ابیانه اشاره کنیم. 

قسمت هیجانی هر سفر شاید خرید سوغاتی برای عزیزانمان است که نمی توان از آن گذشت. معروفترین سوغاتی های کاشان شامل گلاب و عرقیجات کاشان، گل محمدی، کلوچه کاشان، حاجی بادوم کاشان، باقلوای کاشان، قطاب کاشان، پشمک کاشان و نان عباسعلی می باشند. اگر از دوستداران هنرهای دستی باشید، از این شهر دست خالی بر نمی گردید و حتما یکی از  صنایع دستی آن مثل: فرش کاشان، گلیم و جاجیم کاشان، سفال کاشان، گیوه نشلجی، شعربافی، زیلو بافی، مخمل بافی ،زری بافی یا ظروف مسی نظر شما را جلب خواهد کرد.

معرفی پایانه مسافربری کاشان 

شهرستان کاشان تنها یک پایانه مسافربری دارد که در طول روز نقل و انتقالات زیادی توسط اتوبوس ها به سراسر کشور در این ترمینال صورت می گیرد و مسافران را جابجا می کنند. شرکت های مسافربری متعددی با این ترمینال قرارداد دارند ا زجمله: لوان نور کاشان - تعاونی 8، ترابر بی تا کاشان - تعاونی 15، پیک صبا کاشان - تعاونی 17 و ترمینال پایانه کاشان. شما می توانید بلیط اتوبوس خود را از یکی از این شرکت ها خریدداری نمایید. این کار را هم به صورت حضوری هم به صورت اینترنتی می توان انجام داد.

برای خرید اینترنتی کافیست به یکی از سایت های فروش بلیط مانند مستر بلیط  سر بزنید و در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط را برای هر جایی که می خواهید سفارش دهید. هنگامی که به سایت مراجعه کردید، بعد از تعیین مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران و زدن دکمه جستجو به یک صفحه دیگر ارجاع داده می شوید. در این صفحه شما می توانید انواع قیمت ها، انواع اتوبوس ها و شرکت های ارائه دهنده بلیط را ببینید و یکی را به دلخواه انتخاب کنید و هزینه آن را در همان سایت به صورت آنلاین پرداخت نمایید. 

از ترمینال کاشان قادرید برای هریک از مقاصد آمل، اراک، ارومیه، اصفهان، اندیمشک، اهواز، بابل، بروجرد، بندر انزلی، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زنجان، ساری، شیراز، قزوین، قم، لاهیجان گیلان، مشهد مقدس، ملایر، نهاوند همدان، کرج، کرمانشاه، گرگان و ... بلیط تهیه فرمایید. پایانه مسافربری کاشان نیز مانند بسیاری از پایانه های کشور دارای امکاناتی است تا شرایط خوب و رفاهی متناسبی برای مسافران و کارکنان فراهم آورد. از جمله این امکانات می توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • سرویس های بهداشتی
  • فروشگاه یا بوفه
  • شرکت های فروش بلیط

آدرس پایانه کاشان: کاشان، میدان شهید زجاجی، ترمینال کاشان.

کدام تعاونی ها بلیط اتوبوس کاشان را ارائه می دهند؟

از جمله این شرکت‌های مسافربری که بلیط اتوبوس کاشان را دارند می‌توان به لوان نور کاشان تعاونی 15، پیک صبا کاشان تعاونی 8، ترابر بی تا کاشان - تعاونی 17 اشاره کرد.

از طریق اتوبوس کاشان امکان سفر به بیشتر نقاط ایران را خواهید داشت و می‌توانید به شهرهای مختلف در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز ایران سفر کنید. 

این تعاونی‌ها در ساعات مختلف از مبدا و به مقصد کاشان، بلیط دارند که با توجه به زمان سفر خود می‌توانید بلیط اتوبوس کاشان را تهیه کنید. ضمن اینکه خرید بلیط از این شرکت‌ها به‌صورت آنلاین یا حضوری امکان‌پذیر است. برای خرید حضوری می‌توانید به ترمینال مراجعه کرده و با اعلام نفرات با توجه به ظرفیت‌های خالی بلیط را برای ساعت مورد نظر خریداری کنید. در یک روش ساده نیز می‌توانید از طریق پلتفرم و به‌صورت آنلاین بلیط بخرید. روشی ساده، با سرعت و امنیت بالا که در صورت بروز مشکل نیز می‌توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

مزایای خرید بلیط اتوبوس کاشان از مِستربلیط

مِستربلیط یک پلتفرم برای خرید بلیط و رزرو اقامتگاه سفر است که خدمات خود را در جهت ساده‌تر شدن برنامه‌ریزی سفر به شما ارائه می‌دهد. با این توصیف می‌توانید برای خرید بلیط سفر از هواپیما تا قطار و اتوبوس از طریق مِستربلیط اقدام کنید. این پلتفرم یکی از روش‌های آنلاین خرید بلیط است که مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در مستر بلیط شما به یک پلتفرم آنلاین دسترسی دارید که می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. پلتفرم به‌صورت وب‌سایت و اپلیکیشن در اختیار شما قرار گرفته است.
  • با وجود فیلترهای مختلف امکان جستجوی دقیق‌تر در اختیار شما قرار گرفته است. یعنی می‌توانید مواردی مانند بازه قیمتی، نام ترمینال (با توجه به اینکه بسیاری از شهرها بیشتر از یک ترمینال مسافربری دارند) و سایر موارد را فیلتر کنید تا به نتیجه مورد نظر خود نزدیک‌تر شوید.
  • تمامی مراحل به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند و پس از انتخاب بلیط و ورود مشخصات، وارد درگاه پرداخت می‌شوید. پس از انجام، بلیط شما نهایی خواهد شد.
  • با وجود تیم پشتیبانی می‌توانید همه مراحل را با خیال آسوده انجام دهید و در صورت بروز هر گونه مشکل با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

مستر بلیط تمامی خدمات خود را در جهت سهولت مراحل مختلف سفر از خرید بلیط اتوبوس تا رزرو هتل در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به سادگی هر چه بیشتر بتوانید سفری بدون دغدغه داشته باشید.

سوالات متداول

بله، کنسل کردن بلیط اتوبوس با پرداخت جریمه امکان‌پذیر است. میزان جریمه از زمان خرید بلیط تا یک ساعت قبل از حرکت ۱۰ درصد، کمتر از یک ساعت ۵۰ درصد است.

بهتر است نیم ساعت قبل از حرکت اتوبوس در ترمینال حضور پیدا کنید.

کاشان یک ترمینال دارد و همه اتوبوس‌ها از مبدا و به مقصد همین پایانه حرکت می‌کنند. به همین منظور شما می‌توانید در انتخاب ترمینال بلیط خود را به پایانه کاشان تهیه کنید.

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.