بلیط اتوبوس شهرضا

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

شهرضا تا تهران
 
530 کیلومتر
شهرضا تا شيراز
 
400 کیلومتر
شهرضا تا بندرعباس
 
890 کیلومتر
شهرضا تا مشهد (خراسان )
 
1170 کیلومتر
شهرضا تا اقليد
 
180 کیلومتر
شهرضا تا خرم آباد (لرستان )
 
450 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس شهرضا از مستربلیط

شهرضا با نام دیگر قمشه، یکی از شهرهای استان اصفهان است که در 70 کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد. شهرضا از آب و هوایی سرد و خشک برخوردار است. درجه‌ی جرارت این شهر ازجنوب به طرف شمال شرق افزایش می‌یابد. این شهر از شمال به شهرستان اصفهان، از شمال غربی به مبارکه، از شرق به استان یزد، از جنوب شرقی به استان فارس، از جنوب غربی به سمیرم و از غرب به دهاقان منتهی می‌شود. رشته کوه دامزاد در شرق این شهر واقع شده است.

شهرضا به دلیل برخورداری از آب و هوایی مطبوع و باغ‌های فراوان و همینطور آثار تاریخی متعدد به عنوان گزینه‌ی مناسبی برای سفر محسوب می‌شود. از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی این شهر می‌توان به سیاه سر، چشمه حیدر، دره شاه، باغ‌های اسفرجان و زرچشمه اشاره کرد. فرآورده‌های دامی و لبنی از قبیل ماست و کشک، فرش، گیوه، کتیرا، نخود، سیب زمینی و انار مهم‌ترین تولیدات و سوغات شهرضا به شمار می‌روند. صنایع دستی معروف این شهر سرامیک و سفال است.

سفر مستقیم به شهرضا از طریق اتوبوس میسر است. در حقیقت اتوبوس آسان‌ترین وسیله‌ی حمل و نقل به این شهر به حساب می‌آید. پایانه‌ی مسافربری شهرضا میزبان شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر است. این ترمینال به امکاناتی نظیر فروشگاه مواد غذایی، خدمات تاکسی سرویس و دیگر امکانات رفاهی مجهز می‌باشد. ترمینال شهرضا در بلوار امام رضا، جنب پمپ بنزین واقع شده است.

در مستر بلیط می‌توانید به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان بلیط اتوبوس خود را خریداری نمایید. مستر بلیط وب‌سایتی معتبر و قابل اعتماد است که خرید بلیط اتوبوس را به راحتی امکان پذیر نموده است. مستر بلیط آگاهی از سرویس‌های اتوبوس شهرضا و مقایسه‌ی قیمت‌ها را برای شما امکان پذیر می‌نماید. برای خرید بلیط اتوبوس شهرضا فقط کافیست مبدأ و تاریخ سفر را جستجو کنید تا مستر بلیط لیست کاملی از سرویس‌های اتوبوس این شهر را نمایش دهد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.