بلیط اتوبوس کرج

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

کرج تا اصفهان
 
460 کیلومتر
کرج تا مشهد (خراسان )
 
940 کیلومتر
کرج تا بابل
 
260 کیلومتر
کرج تا انديمشک
 
690 کیلومتر
کرج تا خرم آباد (لرستان )
 
510 کیلومتر
کرج تا يزد
 
670 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس کرج از مِستربلیط

شهر کوهپایه ای کرج مرکز استان البرز و چهارمین شهر پر جمعیت ایران است. این شهر در دامنه رشته کوه های البرز واقع شده و قومیت های مختلفی در آن زندگی می کنند. کرج با مساحت 2457 کیلومتر مربع و 2 میلیون نفر جمعیت پس از تهران مهاجر پذیر ترین شهر ایران محسوب می شود، به طوری که 53 درصد جمعیت آن را فارس، 30 درصد آذری و ما بقی را قومیت هایی مانند لر، کرد، عرب و شمالی تشکیل می دهند.این شهر 1297 متر از سطح دریاهای آزاد ارتفاع دارد و متوسط دمای سالانه آن 17 درجه سانتی گراد می باشد. تنوع اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری کرج همانند سایر شهرهای ایران بالا است و اگر به این شهر سفر کنید می توانید آثار و بناهایی از دوره های هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان مشاهده نمایید که معماری بی نظیری دارند.

بهترین زمان سفر به کرج

با توجه به اینکه کرج تحت تاثیر کوه های البرز، رودخانه ی کرج و دره چالوس قرار دارد دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم می باشد، به همین علت می توان گفت بهترین زمان سفر به کرج از نظر شرایط آب و هوایی فصل بهار و اوایل فصل تابستان می باشد. در فصل بهار آب و هوای کرج بسیار معتدل و مناسب است و می تواند فرصت مناسبی برای بازدید از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری این شهر باشد. در شهر کرج آداب و رسوم قدیمی بسیاری مانند نوروز خوانی، شال اندازی، پختن سمنو، فال حافظ، انگشتر بازی و ... وجود دارد که همچنان اجرا می گردد و پا برجاست. مردم این خطه به زبان فارسی صحبت می کنند.

جاذبه های دیدنی و بناهای تاریخی کرج هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند و بازدید از هر یک از آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. از معروف ترین اماکن دیدنی این شهر می توان به سد امیرکبیر، جاده چالوس، آبشار چاران، پیست اسکی دیزین، غار یخ مراد،  باغ لاله گچسر، روستای برغان، روستای طالقان،  کردان، پل شاه عباسی، کاخ مروارید کرج، کاروانسرای شاه عباسی اشاره نمود. وجود چنین جاذبه هایی در کنار طبیعت و آب و هوای مناسب موجب شده است که این شهر به یکی از گزینه های اصلی گردشگران برای سفر تبدیل گردد. همچنین وجود امکانات کشاورزی، صنایع کارخانه ای و کارگاهی متعدد، سد و رودخانه باعث شده که زمینه فعالیت در شغل های بیشتری فراهم باشد و افراد بسیاری این شهر را برای ادامه زندگی انتخاب نمایند و کرج به یکی از شهرهای مهاجر پذیر ایران تبدیل گردد.

اقامتگاه های روستایی و هتل های لوکس و مجلل بسیاری در این شهر وجود دارند که می توانید یکی از آن ها را برای اقامت در سفر چند روزه خود انتخاب نمایید و هیچگونه محدودیت و نگرانی در این رابطه برای مسافران وجود نخواهد داشت. کرج دارای غذاهای سنتی خوش عطر و طعمی است که از محبوب ترین آن ها می توان به ترشی آش، مرجو خورش، یوان آش، خوراک لوبیا پیله، حلیم با گوشت گوسفند اشاره نمود. صنایع دستی و سوغات این شهر نیز شامل سوزن دوزی، شیشه گری،منبت کاری، گلیم بافی و سنگ تراشی است که می توانید با تهیه بلیط اتوبوس و سفر به کرج علاوه بر بازدید ازاین شهر زیبا از سوغاتی های با ارزش آن نیز خریداری کنید.

آب و هوای کرج

کرج به عنوان مرکز استان البرز از شرق به تهران، از غرب به قزوین، از شمال به مازندران و از جنوب به مرکزی منتهی می گردد و در همسایگی این استان ها قرار دارد. این شهر به دلیل قرارگیری در دامنه رشته کوه های البرز در تابستان ها دارای آب و هوای نیمه بیابانی و خشک و در زمستان ها سرد و کوهستانی است. دوره بارندگی ها در کرج از اول مهرماه آغاز می گردد و تا اواسط اردیبهشت ادامه خواهد داشت. میانگین رطوبت هوای این شهر حدود 51 درصد است و کمترین میزان آن مربوط به ماه خرداد و بیشترین آن مربوط به دی ماه می باشد. کرج سالانه دارای 172 میلی متر بارندگی در پاییز و زمستان، 69 میلی متر در بهار و 5 میلی متر در تابستان است. همچنین کمترین میزان دما در این شهر8 درجه سانتی گراد و بیشترین میزان20.8 درجه سانتی گراد ثبت شده است. بنابراین می توان گفت در شهر کرج بهمن سرد ترین ماه سال و تیر گرم ترین ماه سال است.

معرفی پایانه های مسافربری کرج

کلان شهر کرج تنها دارای یک پایانه مسافربری به نام ترمینال شهید کلانتری می باشد. این پایانه در جنوب محله دولت آباد، کناره اتوبان تهران – کرج و روبروی ایستگاه مترو محمد شهر واقع شده است. به دلیل فاصله کمی که بین تهران و کرج وجود دارد معمولا مردم برای رفتن به شهرهای دیگر از ترمینال های شهر تهران استفاده می کنند. اما با این وجود تنها داشتن یک پایانه برای کلان شهری مانند کرج کافی نمی باشد.

از امکانات موجود در ترمینال شهید کلانتری کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سالن انتظار

دفاتر فروش بلیط اتوبوس

 رستوران

پارکینگ

مسجد

نمازخانه

حمام

آرایشگاه

دستگاه خود پرداز

ایستگاه پایانه های اتوبوس های شهری

غرفه های فروشگاهی ارائه دهنده انواع کالاها

خوابگاه

پارک و فضای سبز

از شرکت های اتوبوسرانی مستقر در ترمینال مسافربری کرج می توان به ماهان سفر ایرانیان، ایران پیمان، آسیا سفر، رویال سفر، جوان سیر و پیک معتمد اشاره نمود. ترمینال شهید کلانتری کرج دارای مسیرهای ورودی اصفهان، ارومیه، اهواز، لاهیجان، کرمانشاه، گرگان، قوچان و ... می باشد. همچنین خروجی های این ترمینال مسیرهای کرمانشاه، لاهیجان، لنگرود، ملایر، نهاوند، اسلام آباد و .. هستند و مسافران می توانند با تهیه بلیط اتوبوس کرج به هر یک از این شهر ها در زمان مورد نظر خود به مقصد برسند.

امروزه مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط به شدت کاهش یافته است و بیشتر افراد ترجیح می دهند به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به وب سایت هایی مانند مستر بلیط ، بلیط سفر خود را رزرو نمایند. مهم ترین مزیت این روش در دسترس بودن به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت مکان و زمان می باشد. بنابراین مسافران می توانند در اصرع وقت بلیط مورد نظر خود را رزرو کنند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.