بلیط اتوبوس جویبار

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس جویبار از مِستربلیط

جویبار یکی از شهرستان های مازندران می باشد که تا چند سال گذشته جزئی از قائم شهر محسوب می شده. مرکز این شهرستان شهر جویبار می باشد. مختصات جغرافیایی شهر جویبار ۵۲،۵۷ تا ۵۲،۵۹ طول شرقی از نصف النهار مبدا و ۳۶،۳۳ تا ۴۷،۳۶ عرض شمالی است. شهر جویبار از سمت شمال به دریای مازندران، از سمت جنوب به قائم شهر، از شرق به ساری و از غرب به شهرستان بابلسر محدود است. رودخانه سیاه رود از این شهر عبور می کند و به دنیای خزر می رسد. شهر جویبار به عنوان پایتخت کشتی جهان محسوب می شود. در سال ۱۳۷۶ جویبار از شهرستان قائم شهر جدا شده و به طور رسمی به یک شهر مستقل تبدیل شده است. 

این شهر از دو بخش گیل خوران و مرکزی تشکیل شده است. بخش گیل خوران شامل: دهستان چپکرود و دهستان لاریم بوده و بخش مرکزی هم شامل: دهستان حسن رضا و دهستان سیاه رود می باشد. طبق سرشماری های انجام شده جمعیت مردم شهر جویبار ۷۷۵۷۶ نفر است که شامل ۲۵۲۷۸ خانوار می باشد. مردمان شهر جویبار به زبان مازندرانی تکلم می کنند. از مراکز آموزش عالی شهر جویبار می توانیم به دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، دانشگاه پیام نور، اشاره کرد که تا به امروز پذیرای تعداد زیادی دانشجود در رشته های مختلف و در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند. تنها بیمارستان شهر جویبار بیکارستان عزیزی به مساحت یک هکتار و ۲۵۰ متر بوده که در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است. اگر قصد سفر به شهر جویبار را دارید وبلیط اتوبوس جویبار را رزرو کرده اید حتما از اماکن گردشگری و تاریخی این شهر زیبا دیدن فرمایید. 

از جمله این اماکن گردشگری عبارتند از: سواحل چپکرود، پل جمعه بازار با خشت پل، سیکاپل تپه های باستانی و دیگر اماکن مذهبی مانند: امام زاده حسن رضا، سقاخانه نفار و روستای انا مرز و.... می باشند. مساحت زیر کشت برنج در شهر جویبار برابر ۱۰۰۰۰ هکتار است. حدود ۹ هکتار را فضا های گلخانه ای اشغال کرده اند. هر ساله بالغ بر هزار تن انواع ماهی از آب بندان های جویبار و همچنین ساحل دریای خزر صید می شود و از طریق تعاونی ها به دیگر نقاط توزیع می شوند. این تعاونی ها دارای ۵۲۵ نفر جمعیت می باشد. حدود ۴۷ قطعه آب بندان در جویبار وجود دارد که از اصلی ترین منابع ذخیره آب در فصل های بارندگی برای کشت برنج می باشند. روستاهایی که بیش ترین آب بندان را به خود اختصاص داده اند عبارتند از: اسماعیل کلا بزرگ، شهنه کلا، کرد کلا، لاریم و انار مرز. از جمله سوغاتی های شهر زیبای جویبار، صنایع دستی مانند جاجیم بافی، حصیر بافی، پارچه بافی و قالی بافی می باشند و سوغاتی های خوراکی و خوشمزه این شهر هم نظیر: پشت زیک، آغوزنون، رشته به رشته و آش دوغ است.

بهترین زمان سفر به جویبار

وقتی که از شمال ایران صحبت می کنیم همه ما یاد آب و هوای خوب و دریای آن میفتیم اما به یاد داشته باشید منطقه جویبار دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های شرجی می باشد به طوری گرمی هوا در تابستان بسیار طاقت فرسا بوده و حتی به آفتاب سوختگی شما هم ممکن است منجر شود پس بهترین فصول برای مسافرت به این شهر فصل پاییز و بهار بوده که شهر جویبار از آب و هوای متعدل و نسبتا خنکی برخوردار است. ماه مهر، فروردین، اردیبهشت و خرداد از بهترین ماه های سفر به شمال کشور و شهر جویبار هستند. بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستر بلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید. این شهر تعداد زیادی ویلا، استراحتگاه، هتل و هتل های آپارتمانی دارد که مسافران می توانند در آنجا اقامت کنند و یک سفر بی دغدغه ای را تجربه کنند.

معرفی پایانه مسافربری جویبار

پایانه مسافربری شهر جویبار شامل یک ساختمان بزرگ با امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این پایانه می توان به موارد زیر اشاره کرد

دفاتر نمایندگی فروش بلیط اتوبوس

غرفه های فروش مواد غذایی و سوغاتی

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

سرویس بهداشتی

یک پارکینگ مجزا برای خودرو و یک پارکینگ برای اتوبوس

دستگاه خود پرداز

و...

آدرس پایانه شهر جویبار به شرح زیر می باشد:

ترمینال جویبار در نزدیکی جاده قائمشهر به جویبار قرار دارد و نام آن پایانه مسافربری متعمد است.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.