بلیط اتوبوس آمل

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

آمل تا تهران
 
190 کیلومتر
آمل تا اصفهان
 
630 کیلومتر
آمل تا مشهد (خراسان )
 
790 کیلومتر
آمل تا يزد
 
800 کیلومتر
آمل تا کرج
 
230 کیلومتر
آمل تا برخوار
 
610 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس آمل از مِستربلیط

آمل نام یکی از شهرستان های مازندران است. از قدیمی ترین شهر های ایران قطب صنعت و و صادرات ایران آمل می باشد.  شهر آمل در تاریخ و فلسفه از مهم ترین شهر های ایران می باشد. طبق آمار انجام شده آمل از جمعیت ۲۷۱۲۶۹ نفری برخورداراست. نام های پیشین این شهر عبارتند از: آمارد، آمرداد، آمنیوس، آملد، آموی، هفت شهر و ...

ارتفاع آن از سطح دریا ۷۶ متر می باشد. از شهر آمل به عنوان دروازه ورودی شمال یاد می کنند. این شهرستان توانسته ۶۵ درصد صنعت استان مازندران را در خود جای دهد. پایه و اساس اقتصاد شهرستان آمل کشاورزی، دام داری ، گردشگری است. موزه شهدا آمل در دو طبقه مجزا طراحی شده که در مقبره تاریخی میر بزرگ مرعشی واقع شده است. از مهم ترین مراکز ورزشی این شهرستان می توانیم به سالن شهید حسن نژاده، مجموعه مرعش ومجموعه ورزشی آدمرس اشاره کنیم. از لحاظ تجهیزات ورزشی آمل برترین شهر در استان مازندران است.  مردم آمل به زبان طبری مازندرانی تکلم می کنند. زبان و خط پهلوی در مازندران بیشتر از دیگر مناطق بعد از اسلام متداول بوده است. 

در ابتدا اولین ساکنان آمل، آماراد ها بودند که این قوم از نژاد آسیا بودند که قبل از آریایی ها به ایران آمدند و ساکن شدند. این طایفه بسیار قدرتمند و جنگجو بودند. در زمان حکومت هوشنگ پیشدادی مردمان این شهر دارای دین و آیین زروانی، مغانی، زرتشتی و مهری بودند ، رفته رفته  اسلام دین نخست شهر آمل محسوب شده و به عنوان اولین مرکز حکومت مذهب شیعه شناخته شده است. آمل چندین بار در طول تاریخ توسط زمین لرزه آسیب های جدی به خود دیده است و چندین مرتبه مورد حمله اقوام سلجوقی، مغول، عثمانی قرار گرفته است. این شهر سرشار از اماکن تاریخی بوده که هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. از آثار تاریخی و گردشگری این شهر می توانیم به وجود آتشکده آمل، پل معلق، آرامگاه میر حیدر آملی، بقعه شیخ آل رسول و.... اشاره کرد. 

فرمانداری آمل که شامل فرمانداری مرکزی می باشد در سال ۱۳۲۴ شروع به کار کرده است.  هتل شهر از مهم ترین هتل های شهر آمل محسوب می شود. اگر شما بلیط اتوبوس آمل را رزرو کرده اید می توانید این هتل را برای استراحت خود انتخاب کنید. در سال ۱۳۹۰ نام این هتل از هتل شهرداری آمل به هتل شهر تبدیل شده است. شهر آمل از شمال به محمود آباد از شمال شرقی به بابلسر از شرق به بابل و غرب  به نور متصل می باشد. آمل از تهران ۱۸۰ کیلومتر فاصله دارد و این شهر دارای ۵ شهر نظیر: گزنک، آمل، دابودشت، رینه و امام زاده عبدالله  بوده که حدود ۳ هزار و ۸۹ کیلومتر مربع مساحت دارد. یکی از مهم ترین مدرسه ای شهر آمل مدرسه امام خمینی است که توسط آلمانی ها طراحی شده و قدمت بسیار طولانی دارد. محصولات کشاورزی شهر آمل سیب درختی، برنج و مرکبات می باشد. 

 

اگر به این شهر سفر کردید از سوغاتی های خوشمزه این شهر نظیر: ماهی، زیتون، ترشی، کیوی و... غافل نشوید. از معروف ترین غذا های محلی شهر آمل پلو زعفرانی، خورش مرغ ترش، اردک جوجه ، اسفناج پته می باشد. امروزه گمرک مرکزی در شهر آمل واقع شده و صادرات محصولات آمل در تمامی مرزها اعم از زمینی، هوایی و آبی تحت کنترل آمل انجام می شود. نام فرودگاه آمل، فرودگاه امداد آمل می باشد که به عنوان اولین پایگاه امداد و نجات در ایران به رسمیت شناخته شده است. این فرودگاه توسط یک فروند هلیکوپتر شروع به کار کرده و امروزه به دو فروند هلیکوپتر ارتقا یافته است. 

بهترین زمان سفر به آمل

از آن جایی که آب و هوای مناطق نواحی شمال کشور دارای رطوبت می باشد بهترین فصول برای بازدید از این شهر فصل پاییز و اوایل تابستان است. این شهر دارای تابستان های فوق العاده گرم و رطوبت دار، و زمستان های سرد می باشد. آمل بیش ترین بارش خود را در آذر ماه و کم ترین را در تیر ماه تجربه کرده است که آب های حاصل از این بارش ها تامین کننده آب رودخانه هزار هستند. اگر به دنبال یک سامانه معتبر برای خرید اتوبوس هستید پیشنهاد ما مستر بلیط است. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از سازمان مربوطه است کافیست وارد سامانه شوید و مبدا و مقصد خود را مشخص کنید سپس مستر بلیط تمام خدمات مربوط به بلیط شما را ارائه خواهد کرد. علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد این سامانه شما می توانید بدون اینکه در این سامانه عضو شوید خرید بلیط  مدنظر خود را انجام دهید اما به یاد داشته باشید این با عضویت در وب سایت بلیط از تخفیفات ویژه عضویت بهره مند خواهید شد. 

معرفی پایانه مسافربری آمل

پایانه مسافربری آمل یکی از بزرگ ترین ترمینال های مسافربری کشور می باشد قسمت شمالی ترمینال آمل مختص خودرو های سواری و قسمت جنوبی آن به اتوبوس اختصاص دارد. یکی از شرکت هایی که در ترمینال آمل دفتر نمایندگی دارد شرکت لوان نور آمل است. از امکانات این ترمینال می توانیم به ؛

بادجه خرید بلیط اتوبوس

دستگاه خود پرداز

نماز خانه

رستوران 

سالن انتظار عمومی

پارکینگ مجزا برای خودرو های سواری و اتوبوس

غرفه فروش مواد غذایی و سوغاتی

سرویس بهداشتی و ... اشاره کنیم.

این ترمینال دارای ۸ هزار متر مربع زیر بنا بوده و همانند یک شهرک داخلی می باشد. ترمینال آمل تاثیر زیادی در جذب توریست داشته که علت آن هم وجود جاذبه های گردشگری و دیدنی شهر آمل است. آدرس پایانه شهر آمل در ورودی شهر جاده کمربندی آمل قرار دارد.

خرید بلیط اتوبوس آمل

رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس ساده‌ترین راه برای خرید آن است. چرا که نیازی به مراجعه به پایانه‌ها و جستجو در شرکت‌های مسافربری مختلف ندارید و می‌توانید بلیط‌های موجود در هر روز را به صورت یکجا در سایت یا اپلیکیشن مشاهده کنید.

با انتخاب مبدا و مقصد خود و همچنین روز سفر، لیستی از بلیط‌ها به شما نمایش داده می‌شود که اگر بلیط اتوبوس آمل در آن روز موجود نباشد، می‌توانید روزهای قبل و بعد را مشاهده کنید تا نزدیک‌ترین تاریخ به سفر خود را پیدا کنید.

در روش آنلاین خرید بلیط اتوبوس آمل شما همچنین می‌توانید اطلاعات مختلف هر بلیط شامل پایانه مبدا و مقصد (این مورد در شهرهایی که دارای بیش از یک پایانه هستند، اهمیت زیادی دارد)، نوع اتوبوس ( VIP یا عادی)، نام شرکت مسافربری، ساعت حرکت و ساعت رسیدن به مقصد و همچنین قیمت بلیط و ظرفیت‌های باقی مانده را مشاهده کنید.

پس از انتخاب بلیط مورد نظر خود از روی نقشه صندلی‌ها، با توجه به تعداد مسافران، صندلی‌ها را از بین ظرفیت‌های خالی که به رنگ سبز هستند انتخاب کنید.

در نهایت فرآیند رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس با پرداخت هزینه بلیط به‌صورت آنلاین تکمیل می‌شود با ارسال کد و اطلاعات بلیط خرید شما قطعی شده و می‌توانید در روز سفر با مراجعه به پایانه و دفتر شرکت مسافربری که بلیط آن را خریداری کردید، کد ملی خود را اعلام کرده و نسخه چاپی را تحویل بگیرید.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.