باغ نارنج لاهیجان

باغ نارنج لاهیجان؛ معرفی + راه های دسترسی

شهر لاهیجان یکی از بی نظیر ترین شهر های استان گیلان محسوب می شود. این شهر که دارای آب و هوای بسیار دل پذیریست، هرساله جمعیت بسیاری را به خود جذب می کند. لاهیجان، شهر بسیار زیبای گیلان، دارای جاذبه های گردشگری تفریح متعددی است؛ که یکی از این جاذبه های زیبا، باغ نارنج نام دارد.

این باغ بی شک یکی از چشم گیر ترین باغ های تفریحی لاهیجان به شمار می رود، زیرا در فصل میوه نارنج، این باغ پر از بوی خوش بهار نارنج می شود. با مستر بلیط همراه باشید تا شما را کاملا با این باغ زیبا و خوش بو آشنا کنیم.

درباره

معرفی باغ نارنج لاهیجان

باغ نارنج همان طور که از اسمش مشخص است، پر شده از درخت های بزرگ و کوچک نارنج، که در گذشته یک باغ کوچک بود اما حال به یک پارک بزرگ نارنج تبدیل شده و اسم او هم از درختان نارنجش گرفته شده است. این باغ در نزدیکی ورودی بام سبز لاهیجان قرار گرفته است که مسیر بسیار مستقیمی دارد و هر بازدید کننده ای به راحتی می تواند آنجا را پیدا کند. در کل باغ نارنج زیبای لاهیجان یکی از بی نظیر ترین و پر طرفداران ترین باغ لاهیجان محسوب می شود که نسبت به دیگر باغ ها و پارک ها، این پارک شلوغ تر است.

این مجموعه هم در فصل زمستان و بارش باران بسیار زیبا است، هم در فصل تابستان؛ شما در هر فصلی که مایل باشید می توانید به این باغ بروید و از زیبای های چشم گیر هر فصل نهایت لذت را ببرید.

تاریخچه

باغ یا پارک نارنج از مکان های بسیار تاریخی محسوب نمی شود و حدود ۴ سال است که این باغ کوچک به یک باغ همگانی تبدیل و افتتاح شده است؛ که در لیست جاذبه های گردشگری ملی شهر لاهیجان نیز به ثبت رسیده است.

نقشه و معرفی بخش های مختلف

این مجموعه تقریبا وسعت بسیاری دارد، که دارای قسمت ها و بخش های مختلفی نیز است که این قسمت ها شامل آلاچیق ها، حوض ها، بوفه و… است؛ و همچنین در این پارک قسمت هایی برای بازی کودکان نیز تعبیه شده است که شما با خیال راحت می توانید کودکان خود را آنجا بگذارید. دور تا دور و سراسر باغ از درختان کاج و نارنج پوشیده شده اند، اما تعداد گل ها و درخت های نارنج در این پارک زیاد تر است.

در کل اگر قصد بازدید از این باغ زیبا را دارید به راحتی می توانید در قسمت های آلاچیق بنشینید یا اینکه در میان چمن ها و فضای باز باشید و از طبیعت زیبا و خوش آب و هوای لاهیجان لذت کافی را ببرید و مطمئن باشید که این پارک یک محیط کاملا خانوادگی دارد. همچنان با مجله مستر بلیط همراه باشید تا برای شما نحوه چگونگی بازدید از باغ نارنج را شرح دهیم.

شرایط بازدید

شرایط بازدید

 در این بخش قصد داریم یک خبر بسیار خوب به کسانی بدهیم که قصد سفر به لاهیجان و بازدید از باغ نارنج را دارند؛ این مجموعه کاملا رایگان است و نیازی نیست که اصلا شما هزینه ای بابت بلیط بپردازید، همچنین این باغ ۲۴ ساعت باز است و ساعت مخصوصی برای بازگشایی یا تعطیلی هم ندارد.

راه های دسترسی به باغ نارنج لاهیجان

در قسمت بالا گفتیم که باغ نارنج در استان گیلان و شهر لاهیجان واقع شده است و شما با هر وسیله نقلیه ای که در اختیار داشته باشید به راحتی می توانید به پارک نارنج بروید، اما اگر کلا متعلق به شهر لاهیجان نیستید و قصد سفر به این شهر را دارید، با خرید بلیط اتوبوس لاهیجان، به شهر شگفت انگیز لاهیجان سفر کنید و از مکان های گردشگری تفریحی از جمله باغ نارنج بازدید کنید.

همچنین فراموش نکنید که در حین بازدید از باغ نارنج، چای و کلوچه لاهیجان که سوغاتی مشهور  شهر لاهیجان است را با خود ببرید، زیرا بازدید از این باغ بدون چای و کلوچه بی فایده است. امیدواریم در این مقاله به شما کمک کرده باشیم که درمورد سفر به شهر چای یعنی، لاهیجان زیبا مردد نباشید.

برای خرید بلیط هواپیما می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و در کم ترین زمان رزرو خود را انجام دهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید از مستر بلیط هتل تهیه کنید، رزرو هتل لاهیجان شامل تخفیف می شود، کافی است تا به صفحه هتل مراجعه کرده و از کد استفاده کنید.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *