مجتمع رفاهی بین راهی سحر اردبیل

مجتمع رفاهی بین راهی سحر اردبیل کجاست؟ معرفی + راه های ارتباطی

مجتمع رفاهی بین راهی سحر اردبیل کجاست؟ اگر شما هم  سفر کردن برایتان جزو کارهای اساسی است و از فعالیت هائی به حساب می آید که به طور مستمر انجام می دهید مطمئنا سفر جاده ای را بارها و بارها امتحان کرده اید، سفر از طریق جاده به جاهای مختلف کشور.

با پیشرفت هائی که در ناوگان حمل و نقل جاده ای صورت گرفته است افراد بسیاری سفر با اتوبوس را به سفر با دیگر وسایل ترجیح می دهند. در این میان افراد بسیاری وجود دارند که دوست دارند با خودرو شخصی همراه با دوستان یا اعضای خانواده به سفر بروند.

این نوع سفر کردن می تواند بسیار لذت بخش باشد به شرطی که قوانین آن را رعایت کنید. یکی از این قوانین استراحت های متوالی در جاده است. بسته به فاصله ای که در پیش رو دارید باید در بین راه توقف کرده و به استراحت بپردازید.

اگر با اتوبوس سفر کنید که به صورت خودکار و بر اساس قانونی که وجود دارد اتوبوس ها در مجتمع های بین راهی توقف می کنند تا مسافران استراحت کرده و از امکاناتی که در آن وجود دارد استفاده کنند و اگر احتیاج به سرویس بهداشتی و یا نمازخانه دارند از آن ها بهره مند شوند.

در صورت سفر با اتومبیل نیز بهتر است برای توقف این مکان ها را انتخاب کنید زیرا علاوه بر اینکه می توانید از امکانات رفاهی آن استفاده کنید میزان امنیتتان نیز بالا می رود.

اگر تا کنون در مجتمع های بین راهی توقف نمی کردید و یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این مکان ها به دست آورید می توانید با ادامه این مطلب در مجله گردشگری مستر بلیط همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم به مسیر مشکین شهر – پارس آباد در استان اردبیل برویم و شما را با مجمتع رفاهی بین راهی سحر آشنا کنیم.

مجمتع رفاهی بین راهی سحر

درباره مجتمع رفاهی بین راهی سحر اردبیل

این مجتمع در جاده پارس آباد به اردبیل در منطقه مرادلو قرار دارد و در سال 1390 با 2074 متر مربع مساحت تاسیس شده است. اگر در این مسیر تردد دارید این مکان می تواند محل مناسبی برای شما و همراهانتان باشد زیرا دارای امکاناتی درخور و شایسته است که می‌تواند خستگی راه را از تن شما بزداید.

فاز دوم این مجتمع با امکاناتی نظیر ساختمان کمک های اولیه، فروشگاه صنایع دستی، اتاق مادر و کودک، استخر ورزشی، آبنما، کارواش ، خشکشویی ، گرمابه سنتی، سالن ورزشی، تعمیرگاه وسایل نقلیه سبک، سایت میوه و تره بار و ساختمان مسکونی کارکنان در سال 1396 شروع با ساخت شد.

امکانات مجمتع رفاهی بین راهی سحر

فلسفه وجودی هر مجتمع بین راهی ایجاد امکانات است و بدون آنها هیچ معنی ای ندارد. هر چه این امکانات بیشتر باشد افراد بیشتری ترجیح می دهند به این مکان بیایند.

البته وجود امکانات به تنهائی نمی تواند تضمین کننده موفقیت این مراکز باشد. امکانات در کنار کیفیت عالی می تواند شکل دهنده آن باشد. در این بخش به بررسی امکانات مجتمع سحر در استان اردبیل می پردازیم.

امکانات مجمتع رفاهی بین راهی سحر

رستوران

یک رستوران خوب در طول سفر می تواند کیفیت سفر را بالا ببرد مخصوصا اگر در بین راه باشید و دسترسی به وسایل پخت غذا نداشته باشید. اگر تمایل به خوردن غذاهای ایرانی داشته باشید می توانید از این رستوران استفاده کنید. علاوه بر این، در این رستوران می توانید از صبحانه گرم و سرد در صبح نیز بهره مند شوید.

کافی شاپ

 اگر با اعضای خانواده و یا دوستان در سفر هستید، شاید یک قهوه یا یک نوشیدنی و خوراکی هیجان انگیز در یک بعدازظهر بتواند انرژی شما را چند برابر کند. در این کافی شاپ هر آنچه که ممکن است در طول سفر هوس کنید برای شما آماده می باشد.

نانوائی

 هیچ چیز بهتر و دوست داشتنی تر از خوردن نان تازه و داغ همراه با غذا نمی تواند حال آدم را جا بیاورد. در این نانوائی علاوه بر نان تازه می توانید انواع مختلفی از نان ها و شیرینی های خوشمزه را نیز پیدا کنید.

دستگاه ATM

اگر احتیاج به انجام عملیات بانکی داشته باشید مطمئن باشید در این مکان می توانید با استفاده از دستگاه خودپرداز این کار را انجام دهید.

رستوران

جایگاه سوخت

 این مرکز دارای جایگاه سوخت سه گانه است و شما می توانید از انواع مختلفی از سوخت ها را در این جایگاه استفاده کنید. مهم نیست که خودرو شما چه سوختی مصرف می کند مهم این است که در این مکان می توانید به سوختتان دست پیدا کنید. علاوه بر این دارای جایگاه سوخت گیری برای ماشین های سنگین و باربری نیز وجود دارد.

سرویس بهداشتی و نمازخانه

 این امکانات جزو ویژگی های اولیه ای است که در هر مجتمع رفاهی قابل پیدا کردن است. در حال حاضر نظافت این مکان ها را می توان جزو ویژگی های آن به حساب آورد. خوشبختانه این مکان از نظافت خوبی برخوردار است.

از دیگر امکاناتی که در این مکان یافت می شود می توان سوپرمارکت ،خشکشویی، متل و تالار و محل فرود اضطراری هلیکوپتر را نام برد. هر یک از این امکانات باعث شده است شما در هنگام توفق در این مکان از سفری دو چندان لذت بخش برخوردار شوید و لحظاتی خاطره انگیز برایتان رقم بخورد.

راه‌های دسترسی به مجمتع رفاهی بین راهی سحر

همانطور که قبلا اشاره شد این مرکز در منطقه مرادلو استان اردبیل واقع شده ایت. اگر در این جاده و به سمت پارس آباد در حرکت باشید این مکان را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد. ولی اگر  به سمت مشکین شهر در حرکت باشید این مکان در سمت چپتان قرار خواهد گرفت. این مجتمع در فاصله 53 کیلومتر از مشکین شهر و 134 کیلومتری پارس آباد قرار دارد.

راه‌های دسترسی به مجمتع رفاهی بین راهی سحر

راه‌های ارتباطی مجتمع رفاهی بین راهی سحر اردبیل

آدرس استان اردبیل،98 کیلومتری جاده اردبیل – پارس آباد، مشکین شهر، شهر مرادلو
شماره تماس 04532562393
شماره فکس 04532562390
شماره موبایل 09121246633
اینستاگرام sahar_complex
تلگرام complexsaharjahanhoshyar

اگر به مجتمع رفاهی بین راهی سحر اردبیل رفته اید می توانید در بخش کامنت نظرتان را درباره آن بنویسید. 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *