عکس پرسنل شرکت هواپیمایی وارش

شرکت هواپیمایی وارش کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی

شرکت هواپیمایی وارش کجاست؟ هرگاه صحبت از سفر می شود همه ما دوست داریم که در اصرع وقت به مقصد برسیم تا نهایت لذت و استفاده را از زمان و تعطیلاتمان ببریم. این مقصد سفر است که مشخص می نماید مسافر کدام وسیله نقلیه را برگزیند.

اگر مسیرهای دوری در پیش دارید بهترین گزینه هواپیماست در غیر اینصورت سایر ناوگان ها می توانند به خوبی کار شما را، راه بیندازند. گاهی مسیر کوتاه بوده ولی ما برای رسیدن به مقصد عجله داریم، در این حالت نیز گزینه مناسب هواپیماست.

شما می توانید بلیط هواپیما خود را از سایت های مختلفی از جمله وب سایت مستر بلیط به صورت اینترنتی تهیه نمایید. شرکت های هواپیمایی زیادی در ایران فعالیت می کنند که وظیفه مدیریت پروازها را بر عهده دارند و خدمات ارزنده ای در زمینه جابجایی مسافران ارائه می نمایند.

یکی از این شرکت ها، شرکت هواپیمایی وارش یا وارش ایر است که به تازگی وارد این عرصه شده و ما در ادامه این محتوا توضیحات تکمیلی در رابطه با آن ارائه می کنیم.

درباره شرکت هواپیمایی وارش

درباره شرکت هواپیمایی وارش

دفتر مرکزی این شرکت در شهر ساری قرار دارد و نخستین ایرلاین مازندران بشمار می رود. وارش در بین اهالی مازندران به معنی باران می باشد. اولین پرواز شرکت وارش از فرودگاه مهرآباد به مقصد ساری در مهرماه 1397 استارت خورد.

در همان روز یعنی 17 مهرماه دومین پرواز از ساری به مقصد مشهد شکل گرفت. مازندران در خطه سرسبز شمال قرار دارد و همه ساله میزبان مسافران زیادی از سرار کشور است که با خرید بلیط هواپیما راهی این شهر می شوند.

از آنجا که تقاضا برای بلیط هواپیما این شهر زیاد می باشد مسئولین تصمیم بر راه اندازی ایرلاین اختصاصی برای آن نمودند. در حال حاضر مدیریت این ایرلاین بر عهده کاپیتان فرهنگ رمضانپور است.

تمام پروازهای این شرکت در کلاس اکونومی قابل ارائه بوده و در کلاس دیگری پرواز ندارد. هر مسافر تا میزان 20 کیلوگرم می تواند برای هر پرواز بار داشته اما بار مجاز در داخل کابین باید کمتر از 5 گیلوگرم باشد. شرکت وارش برای بیست مسیر داخلی، با محوریت مازندران پرواز دارد.

تاریخچه شرکت هواپیمایی

شرکت هواپیمایی وارش یکی از تازه کارترین شرکت های هواپیمایی کشوراست که در سال 1396 کلید فعالیت خود را در استان مازندران زد و یک سال بعد پروازهای خود را با هواپیمای بوئینگ 737 آغاز نمود.

از همان ابتدای کار، این ایرلاین موفق شد که مجوزهای لازم برای آغاز فعالیتش را به عنوان یک شرکت سهامی خاص اخذ نماید و با محوریت استان مازندران شروع به کار کند. مسافران زیادی در فصل بهار و تعطیلات تابستان وارد شهر مازندران می شوند که شرکت ایرلاین وارش سهم قابل توجهی در جابجایی مسافران در این ایام دارد.

تاریخچه شرکت هواپیمایی

آرم و طراحی هواپیماها

شرکت هواپیمایی وارش دارای پنج فروند هواپیما بوئینگ می باشد. آغاز فعالیت پروازی این شرکت با 2 فروند هواپیما بوئینگ 737 سری 300، 1 فروند هواپیما بوئینگ 737 سری 500 بود. این هواپیماهای اوکراینی، در اجاره شرکت هواپیمایی آتا قرار داشتند که با گذشت مدتی به شرکت اولیه خود ارجاع داده شدند.

یکی از این هواپیماها بعد از اینکه از شرکت آتا برگشت خورد به شرکت هواپیمایی کارون انتقال داده شد و پس از چهار ماه به شرکت وارش آمد. کل این 3 هواپیما بوئینگ سال 1397 به شرکت وارش پیوستند.

پاییز همان سال 2 فروند بوئینگ سری 500 و 300 نیز به این ناوگان اضافه شد تا کار حمل و نقل مسافران با کیفیت و سرعت بیشتری پیش برود. قبل از اینکه این دو فروند وارد ناوگان وارش شوند در اختیار آتا و کیش ایر بودند. بیمه ایران مسئولیت بیمه شرکت هواپیمایی وارش را برعهده دارد.

رنگ لباس فرم کارکنان وارش آبی رنگ است و هدف از انتخاب این رنگ ایجاد آرامش برای مسافران می باشد و البته بی ربط به شرایط جوی مازندران نیست. آرم و لوگو این هواپیماها یک پرنده طلایی رنگ با بک گراند آبی است  که در انتهای هواپیما و در قسمت دم آن قرار دارد.

خدمات شرکت 

خدماتی که این شرکت هواپیمایی ارائه می دهد شامل جابجایی مسافران با محوریت مازندران به نقاط مختلف ایران است. با وجود اینکه مدت کوتاهیست که فعالیت خود را آغاز نموده اما کماکان در تلاش بوده که ایمنی و کیفیت پروازها را تا بالاترین سطح ارتقا دهد.

وارش سعی می کند تا زیرساخت های این صنعت را در استان مازندران گسترش دهد و در راه رسیدن به این ایده آل از نیروهای مجرب کمک می گیرد. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی پروازهای داخلی را در بر می گیرد اما قصد دارد در آینده سفرهای خارجی را نیز پوشش دهد.

یکی دیگر از خدمات ارزنده شرکت هواپیمایی وارش به کار گرفتن نیروهای کارآمد و حرفه ای می باشد که همگی طی مراحل استخدامی به عضویت این شرکت درآمده اند. به طور کلی از تاسیس این شرکت، 200 شغل مستقیم و هزار شغل غیر مستقیم ایجاد شده است. چنانچه این ایرلاین گسترش یابد مجددا تقاضا برای نیروی جدید از طریق استخدامی داده خواهد شد.

آرم و طراحی هواپیماها

ناوگان شرکت هواپیمایی وارش

در ناوگان هواپیمایی وارش 5 فروند هواپیما بوئینگ کار جابجایی مسافران را بر عهده دارند. 3 فروند از بوئینگ مدل B 737 سری 500 آن ظرفیت 126 تا 132 مسافر را دارند که در ابتدا تحت اجاره شرکت هواپیمای آتا و کیش ایر از شرکت اوکراینی بودند.

دو فروند بوئینگ مدل B737 از سری 300، ظرفیت جابجایی 136 مسافر در هر پرواز را دارد که در ابتدا تحت اجاره شرکت آتا از اوکراین بودند. هر کدام از این هواپیماها در رده تولید 20 سال هستند.

پرتقاضا ترین مسیرها

بیشترین بلیط ها برای مسیر ساری – تهران، ساری – آبادان، ساری – اصفهان، ساری – بندرعباس، ساری – بوشهر و ساری – اهواز می باشد. هواپیماهای این شرکت برای مسیرهای زیر نیز پرواز دارند.

  • ساری – شیراز
  • ساری – تبریز
  • ساری – مشهد
  • ساری – کیش
  • ساری – رامسر
  • ساری – گرگان

پرتقاضا ترین مسیرها

راه‌های ارتباطی با شرکت هواپیمایی وارش

آدرس استان تهران-تهران- اکباتان, خ نفیسی, کوچه کیوان, پلاک 4
تلفن ٤٩٧٤٣

 

اگر تجربه استفاده از شرکت هواپیمایی وارش را دارید می توانید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. 

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. اسما اسدی پاسخ

    افتضاح بود،۲۰ساعت تاخیر در فرودگاه تفلیس داشتم،
    شماره پرواز ۶۸۰۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *