بلیط اتوبوس یزد

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

یزد تا تهران
 
620 کیلومتر
یزد تا اصفهان
 
320 کیلومتر
یزد تا زاهدان
 
880 کیلومتر
یزد تا بندرعباس
 
700 کیلومتر
یزد تا شيراز
 
450 کیلومتر
یزد تا کرج
 
670 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس یزد از مستربلیط

یزد مرکز استان یزد است که در فلات مرکزی ایران و در دشتی پهناور به نام دشت یزد-اردکان قرار دارد. یزد یکی از کهن‌ترین سرزمین‌های ایران زمین است. این شهر در دره ای خشک بین کوه‌های شیرکوه و خرانق واقع شده و همین موضوع باعث شده تا این شهر را تبدیل به یکی از خشک‌ترین مناطق ایران تبدیل شود. علیرغم آب و هوای گرم و خشک، یزد همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری بوده است. دلیل این امر وجود بناها و اماکن تاریخی فراوان این شهر است. اما بارزترین ویژگی شهر یزد را می‌توان محله‌های قدیمی و سنتی با کوچه پس کوچه‌های خشت و گلی، مساجد، بازارها و خانه‌های آن دانست. خانه‌های یزد به دلیل وجود بادگیرهای بسیار زیبا از شهرت ویژه ای برخوردارند. بافت تاریخی یزد در سال 1384 به ثبت آثار ملی رسیده است. اقتصاد شهر یزد بر پایه‌ی نساجی فرش، نساجی پارچه، معادن آهن، سنگ و ذغال سنگ، کارخانجات کاشی و صنایع غذایی جای گرفته است.

یزد به دلیل قرار گرفتن در مرکز ایران مقصد مناسب و آسانی از نظر حمل و نقل است. اتوبوس، قطار و هواپیما راه‌های سفر به یزد محسوب می‌شوند. یکی از آسان‌ترین و مقرون به صرفه ترین روش‌های سفر به یزد اتوبوس است. بلیط اتوبوس یزد یکی از پرتقاضاترین بلیط‌های اتوبوس به شمار می‌رود. پایانه‌ی مسافربری یزد در زمینی به مساحت 57 هکتار و در حدفاصل شهرک صنعتی و جاده‌ی ترانزیتی و بلوار شهید دهقان احداث شده است. فضای سبز تزئینی، مراکز تجاری، رستوران، کافی نت، کافی شاپ و سالن عمومی از امکانات این ترمینال محسوب می‌شوند. سرویس‌های یزد غالباً اتوبوس‌های با کیفیت و به روزی هستند.

در مستر بلیط می‌توانید به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان بلیط اتوبوس خود را خریداری نمایید. مستر بلیط وب‌سایتی معتبر و قابل اعتماد است که خرید بلیط اتوبوس را به راحتی امکان پذیر نموده است. مستر بلیط آگاهی از سرویس‌های اتوبوس یزد و مقایسه‌ی قیمت‌ها را برای شما امکان پذیر می‌نماید. برای خرید بلیط اتوبوس یزد فقط کافیست مبدأ و تاریخ سفر را جستجو کنید تا مستر بلیط لیست کاملی از سرویس‌های اتوبوس این شهر زیبا و کهن را نمایش دهد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.