بلیط اتوبوس رشت

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

رشت تا تهران
 
330 کیلومتر
رشت تا کرج
 
280 کیلومتر
رشت تا اصفهان
 
640 کیلومتر
رشت تا مشهد (خراسان )
 
1210 کیلومتر
رشت تا بابل
 
320 کیلومتر
رشت تا گرگان
 
500 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس رشت از مِستربلیط

رشت مرکز استان گیلان است و در شمال ایران قرار دارد. این شهر لقب بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر گیلک نشین جهان را یدک می‌کشد. تابستان‌ها در رشت گرم و مرطوب و زمستان‌ها سرد و مرطوب هستند. رشت از سال 2015 میلادی به عنوان یکی از شهرهای خلاق یونسکو شناخته می‌شود. داروهای ضد سرطان و برنج را می‌توان مهم‌ترین تولیدات این شهر دانست. با برخورداری از مجموعه ای از جاذبه‌های طبیعی و اماکن دیدنی در کنار آب و هوایی دلپذیر، این شهر همواره به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ایران بوده است.

اتوبوس یکی از مرسوم‌ترین روش‌های سفر به رشت است. پایانه‌ی مسافربری میدان گیل رشت به عنوان اصلی‌ترین ترمینال اتوبوس در شهر شناخته می‌شود که در خیابان امام، جنب میدان گیل قرار گرفته است. ترمینال گیل در سال 1372 مورد بهره برداری قرار گرفت و دارای فضاهای خدماتی متنوعی مانند غرفه‌های تجاری، کارواش و سالن‌های انتظار است. بلیط اتوبوس رشت توسط شرکت‌های مسافربری معتبر و در سرویس‌هایی با اتوبوس‌های با کیفیت عرضه می‌گردد.

در مستر بلیط می‌توانید به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان بلیط اتوبوس خود را خریداری نمایید. مستر بلیط وب‌سایتی معتبر و قابل اعتماد است که خرید بلیط اتوبوس را به راحتی امکان پذیر نموده است. مستر بلیط آگاهی از سرویس‌های اتوبوس رشت و مقایسه‌ی قیمت‌ها را برای شما امکان پذیر می‌نماید. برای خرید بلیط اتوبوس رشت فقط کافیست مبدأ و تاریخ سفر را جستجو کنید تا مستر بلیط لیست کاملی از سرویس‌های اتوبوس این شهر را نمایش دهد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.