بلیط اتوبوس خمین

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

خمین تا تهران
 
330 کیلومتر
خمین تا اصفهان
 
210 کیلومتر
خمین تا کرج
 
360 کیلومتر
خمین تا شيراز
 
690 کیلومتر
خمین تا اهواز
 
540 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس خمین از مِستربلیط

خمین از شهرهای جنوبی استان مرکزی محسوب می شود که در دشتی نسبتا مسطح و هموار قرار گرفته و از طراف توسط کوه ها محاصره شده است. این شهر از شمال به اراک، از جنوب به گلپایگان، از شرق به محلات و از غرب به ازنا و الیگودرز منتهی می گردد.این شهر با وسعت 2934 کیلومتر مربع بر اساس آخرین سر شماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر 105017 نفر می باشد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد که مرکزی را استانی صنعتی همراه با کارخانجات بسیار می شناسند این استان و شهرهای آن دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. مردم شهرستان خمین غالبا فارسی و با گویش محلی صحبت می کنند.

این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد داری چند اقلیم آب و هوایی است، از این رو بخش شمال غربی آن دارای آب و هوای معتدل کوهستانی،  بخش جنوبی و مرکز آن دارای آب و هوای نیمه بیابانی می باشد. در خمین جاذبه های گردشگری واماکن تاریخی متعددی وجود دارد که از جمله معروف ترین آن ها می توان به موزه و قلعه سالار محتشم، مجموعه تاریخی بیت امام خمینی،  سنگ نگاره های تیمره، امامزاده ابوطالب، مجموعه تفریحی کوه بوجه، دریاچه خان آباد خمین، قلعه باستانی روستای چنار، عمارت امیر مفخم بختیاری، کبوترخانه های خمین، امامزاده اسماعیل خمین، قلعه روستای مزاین، غار کوه گره خان آباد، گورستان ارامنه لیلیان، یخچال نیمور، کاروانسرای گلما گرد و ... اشاره نمود.

مسافرانی که به این شهر سفر می کنند با انتخاب های بسیاری برای محل اقامت روبرو نیستند زیرا خمین تنها دارای یک هتل و چند مهمانسرا است. خمین دارای سوغاتی های و صنایع دستی متنوعی است که از جمله آن ها می توان به  دست بافت های سنتی، قلم زنی روی مس، منبت،  طراحی، تذهیب، میناکارای، سفالگری، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، معرق چوب و پیکره تراشی اشاره نمود.

علاوه بر این خمین دارای سوغاتی های خوراکی مانند عسل، گردو، کشمش، بادام، شیره انگور و ... می باشد که پیشنهاد می کنیم در سفر به خمین حتما از این محصولات مرغوب خریداری نمایید. غذامحلی خمین که آش جو دوغ نام دارد بسیار لذیذ و مقوی می باشد و می توانید در رستوران های این شهر آن را امتحان نمایید.

برای سفر به خمین می توان از خودرو شخصی، اتوبوس یا هواپیما استفاده نمود. ارزان ترین روش سفر به خمین سفر زمینی با اتوبوس است که امروزه با وجود اتوبوس های مجهز و پیشرفته می تواند سفری ایمن و خاطره انگیز برای مسافران باشد. بنابراین مسافران این شهر با تهیه بلیط اتوبوس به راحتی می توانند به آنجا سفر کنند.

بهترین زمان سفر به خمین

خمین دارای آب و هوای چند اقلیمی است، از این رو دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم و معتدل می باشد. میزان مسافرت ها به خمین در فصل پاییز و زمستان کمتر از سایر ایام سال است و بیشتر مسافران ترجیح می دهند که در بهار و تابستان به این شهر سفر کنند. بنابراین می توان گفت بهرین زمان سفر به خمین از نظر شرایط آب و هوایی بهار و تابستان است که این منطقه طبیعتی زیبا و آب و هوایی مناسب دارد.

معرفی پایانه مسافربری خمین

راه های ارتباطی هر شهر نقش مهمی درپیشرفت و توسعه آن دارند. مهم ترین و اصلی ترین راه ارتباطی به خمین پایانه مسافربری آن می باشد که عمدتا رفت و آمد مسافران به این شهرستان توسط آن انجام می شود. این پایانه مسافربری از امکانات مختلفی مانند سالن انتظار، غرفه های تعاونی، فروشگاه ، نمازخانه، سرویس بهداشتی و ... برخوردار است. از شرکت های مسافربری که با این پایانه همکاری دارند می توان به ایران پیما، عدل پیما، کیان سفر پاسارگاد، مهین نور، گیتی نورد، پارسیان، رویال سفر، سیرو سفر،جهان گشت مهر و ... اشاره نمود که برخی از آن ها دارای دفتر تعاونی در ترمینال هستند و مسافران می توانند به منظور تهیه بلیط اتوبوس خمین به شهر مورد نظر خود به این دفاتر مراجعه کنند.

ترمینال خمین دارای مقاصد ورودی و خروجی متعددی است که از جمله آن ها می توان به  خمین به تهران، خمین به پایانه قم، خمین به پایانه اصفهان، خمین به پایانه اندیمشک، ترمینال جنوب به خمین، اهواز به خمین و فرمهین به خمین اشاره نمود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن بسیاری از امور مسافران می توانند برای تهیه بلیط اتوبوس نیز به صورت اینترنتی اقدام نمایند. برای این منظور کافی است یک وب سایت معتبر مانند مستر بلیط را انتخاب کنند و مبدا و مقصد سفر خود به همراه تاریخ آن را وارد نمایند تا لیستی از انواع بلیط های موجود برای آن ها نمایش داده شود تا بتوانند مناسب ترین گزینه را انتخاب و رزرو نمایند. این روش به دلایل مزایای بسیاری که دارد امروزه جز محبوب ترین روش های خرید بلیط محسوب می شود.

آدرس پایانه خمین: پایانه مسافربری خمین  در کیلومتر 1 جاده تهران، میدان آزادی واقع شده است و مسافران با استفاده از تاکسی های دورن شهری به راحتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.