بلیط اتوبوس خرمشهر

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

خرمشهر تا قم
 
840 کیلومتر
خرمشهر تا تهران
 
940 کیلومتر
خرمشهر تا اصفهان
 
650 کیلومتر
خرمشهر تا شيراز
 
570 کیلومتر
خرمشهر تا برخوار
 
680 کیلومتر
خرمشهر تا بندرعباس
 
1130 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس خرمشهر از مِستربلیط

خرمشهر از شهر های جنوبی استان خوزستان می باشد. این شهر به علت قرار گرفتن در مجاورت خلیج فارس و کشور عراق از اهمیت استراتژیکی اقتصادی، تجاری و سیاسی بالایی برخودار است. شهر خرمشهر در پایینی ترین نقطه استان خوزستان واقع شده است که اسکله های آن در رودخانه های اروند رود وجود دارد. قدیمی ترین نام خرمشهر خاراکس می باشد که پایتخت پادشاهی میشان بوده و تاریخ دانان بنای آن را از اسکندر مقدونی می دانند. شهر خرمشهر بعد از اسکندر مقدونی به طور کامل ویران شد که پس از مدتی شهر دیگری به نام بیان جایگزین آن شد. از فعالیت های اقتصادی مردم خرمشهر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کشاورزی و کاشت محصولاتی نظیر: خرما و سیفی جات، متصل بودن به راه آهن سراسری، امور گمرکی و ترانزیت کالا، منطقه آزاد اروند، مجاورت با فرودگاه بین المللی آبادان و منطقه ویژه اقتصادی بندر خرمشهر و شهرک صنعتی از منابع در آمد این شهر بشمار می روند. اولین اسکله شهر خرمشهر در سال ۱۳۰۸ افتتاح شد. با ساخت ۶ اسکله دیگر در این شهر به پیروز شدن متفقین در جنگ جهانی دوم کمک بسزایی کرد. با پیاده کردن طرح های توسعه طول نخستین اسکله خرمشهر به ۱۳۵۰ رسید. مردم خرمشهر به زبان های فارسی و عربی تکلم می کنند. طبق اطلاعات آماری انجام شده در سال ۱۳۹۵ این شهر از ۱۳۳۰۹۷ نفر جمعیت برخوردار بوده است. 

خرمشهر از وجود نام آوران زیادی از جمله: احمد نجفی، شهید محمد جهان آرا، دکتر محمد جواد عاصمی پور و پرفسور احمد سواری بهره مند بوده است. همچنین وجود سردارانی از جمله: دریا دار نقدی، هرسیچی، کهنمویی، بایندر و میلانیان که در مقابل  با استعمار بریتانیا کشته شدند. در خرمشهر مراکز آموزش عالی اعم از دولتی و غیر انتفاعی یافت می سود که پذیرای دانشجویان زیادی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند. این مراکز آموزش عالی عبارتند از: دانشگاه علوم و فنون دریایی، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی اروندان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر و دانشگاه پیام نور مرکز خرمشهر.فاصله خرمشهر تا تهران حدود ۱۱۰۰ کیلومتر می باشد و فاصله آن تا مرکز استان(اهواز) ۱۲۵ کیلومتر است. اگر بلیط اتوبوس خرمشهر را رزرو کرده اید حتما سوغاتی و غذاهای معروف این شهر را نوش جان کنید و زیبایی های منحصر به فرد آن را از دست ندهید. 

از معروف ترین سوغاتی این شهر کلیچا است که  آوازه طعم خوب آن به کشور های حاشیه خلیج فارس هم رسیده است. از هتل های موجود در خرمشهر که توانسته گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب کرده است می توانیم از هتل بارمانی، هتل نگین اروند، هتل آپارتمان نسترن و هتل سبز یاد کنیم. از آنجایی که خرمشهر یک شهر باستانی است اماکن تاریخی و قدیمی به وفور در آن یافت می شود که این اماکن عبارتند از: موزه جنگ خرمشهر، پل کابلی خرمشهر، مجتمع گردشگری جزیره مینو و مسجد جامع خرمشهر. مردان خرمشهر از دشداشه، بشت یا خاچینه، چفیه و عقال برای پوشش خود استفاده می کنند. همینطور زنان خرمشهر هم برای پوشش خود از عبایه یا چادر عربی، شیله، چلاب و نفنوف بهره می گیرند تا چهره از نامحرم برگیرند. 

بهترین زمان سفر به خرمشهر

خرمشهر در منطقه پست و هموار واقع شده است و از آب و هوای نیمه بیابانی برخوردار است. این شهر دارای تابستان های فوق العاده گرم و زمستان های معتدل می باشد و همچنین بارش باران در خرمشهر بسیار اندک است. بهترین زمان سفر به شهر های جنوبی الخصوص خرمشهر فصل بهار و زمستان می باشد. 

بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستربلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید..

معرفی پایانه مسافربری خرمشهر

پایانه مسافربری خرمشهر به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد. در این ترمینال از جدید ترین پ مجهز ترین اتوبوس ها استفاده می کنند. ویژگی ها و امکانات بارز پایانه مسافربری خرمشهر شامل موارد زیر می شود:

باجه خرید بلیط اتوبوس

پارکینگ برای اتوبوس 

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

سرویس های بهداشتی

فروشگاه مواد غذایی

مکانی برای استراحت رانندگان اتوبوس ها

سالن انتطار

و...

آدرس پایانه شهر خرمشهر به شرح زیر می باشد:

خرمشهر- بلوار امام رضا- بلوار ایران زمین ، این ترمینال به کامل ترین خطوط سرویس به کل کشور مجهز بوده  و در استان خوزستان شهر خرمشهر واقع شده است. 

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.