بلیط اتوبوس اندیمشک

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

اندیمشک تا تهران
 
670 کیلومتر
اندیمشک تا اصفهان
 
560 کیلومتر
اندیمشک تا کرج
 
690 کیلومتر
اندیمشک تا بروجرد
 
290 کیلومتر
اندیمشک تا آبادان
 
290 کیلومتر
اندیمشک تا رشت
 
790 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس اندیمشک از مِستربلیط

شهرستان اندیمشک یکی از توابع استان خوزستان است و برای کسانی که می خواهد از تهران به این شهر سفر کنند، حدود 720 کیلومتر فاصله دارد و از اهواز هم 160 کیلومتر بیشتر است. البته اکثر گردشگران ترجیح می دهند که با تهیه بلیط اتوبوس اندیمشک به این شهر زیبا سفر کنند. اکثر مردم اندیمشک لر هستند و مردمانی بسیار خونگرم و میهمان نواز اند. جالب است بدانید که مهم ترین دپوهای راه آهن و همچنین مهم ترین جایگاه راه آهن تهران به سمت جنوب متعلق به اندیمشک است. در این شهر بخش بسیار عظیمی از نیروی برق نگهداری و کنترل می شود و سه تا از مهم ترین سد ها را در خود جای داده است که به ترتیب نام شان عبارت اند از سد دز، سد کرخه و سد بالارود. 

این شهر در دامنه زاگرس میانی قرار دارد و همین سبب شده که در مسیر ترانزیت کشوری واقع شود و ارزش اقتصادی آن غنی تر باشد. اندیمشک دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی می باشد به طوریکه از قسمت شمالی به خرم آباد، از قسمت جنوبی به شوش، از غرب به دره شهر و استان ایلام و همچنین از شرق هم به دزفول راه دارد و منتهی می شود. و همچنین دفول را هم به خود متصل می کند و علت این اتصال هم رودخانه و سد دز می باشد. سد دز حدود 20 کیلومتری اندیمشک قرار گرفته و در شمال شرقی شهر واقع شده است. در کل سال هوای اندیمشک میانگینی حدود 32 درجه سانتی گراد برای بیشترین دمای هوا را داشته و کمترین آن هم حدود 16/2 درجه سانتی گراد است. جالب است بدانید که اندیمشک هم مانند بیشتر شهرهای تاریخی ایران در گذشته نام های متفاوتی داشته و این شهر را در قدیم الاایام اری ترین می نامیدند! ساکنین این شهر حدود 136 هزار نفر هستند و چیزی که حرف اول را برای مردم این دیار می زند، ورزش است! آن هم کشتی فرنگی.  از جمله جاذبه های جذاب و دیدینی این شهر می توانیم به: چشمه چم سبز یا چم سوز، پلاژ دریاچه دز، دره تنگوان، منطقه گردشگری منگره، بقعه امیر سیف یا دژ سر قلا اشاره کنیم. در ادامه با مستر بلیط همراه باشید تا شما را با این شهر زیبا بیشتر آشنا کنیم. 

بهترین زمان سفر به اندیمشک

همانطور که می دانید اندیمشک یکی از توابع استان خوزستان است و این استان هم به عنوان یکی از شهرهای گرمسیری شناخته می شود! پس با این حساب باید گفت که آب و هوای آن بر روی اندیمشک هم تاثیر گذاشته و آن را به شهری تقریبا گرم تبدیل کرده است. اما این گرمای هوا که بسیار هم طاقت فرساست تنها در تابستان به اوج می رسد. بنابراین اگر تحمل چنین آب و هوایی را ندارید. پیشنهاد می کنیم که قید سفر تابستانی به اندیمشک را بزنید. پس با این وجود می توان گفت که بهترین زمان برای سفر به اندیمشک فصل بهار و پاییز است که نه تنها آب و هوا بسیار معتدل و خنک می شود بلکه طبیعت آن هم به اوج زیبایی خود می رسد. 

معرفی پایانه مسافربری اندیمشک

پایانه مسافربری اندیمشک به دلیل اینکه در مسیر جاده های ترانزیتی اهواز قرار رو به خرم آباد قرار دارد، جزء مهم ترین تعاونی مسافربری این شهر شناخته می شود و از آن مهم تر اینکه همیشه و در هر لحظه ای که فکرش را بکنید، قابلیت خرید بلیط اتوبوس و سفر به دو مقصد اهواز، تهران و خرم آباد وجود دارد. امکانات رفاهی این ترمینال هم چندان بد نیست و در آن رستوران های متعدد به همراه فروشگاه هایی با تنقلات متنوع و خوشمزه وجود دارد. سرویس های بهداشتی آن تمیز هستند اما مایع دستشویی ندارند! و همچنین دستگاه های خود پرداز متعددی برای رفاه حال مسافرین در اطراف ترمینال قرار دارد.

آدرس پایانه اندیمشک به شرح زیر می باشد:

پایانه مسافربری اندیمشک در مجاور پارک بزرگ اندیمشک و پمپ بنزین آزادگان قرار دارد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.