بلیط اتوبوس تبریز

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

تبریز تا تهران
 
630 کیلومتر
تبریز تا قم
 
700 کیلومتر
تبریز تا اصفهان
 
910 کیلومتر
تبریز تا اردبيل
 
230 کیلومتر
تبریز تا خوي
 
180 کیلومتر
تبریز تا کرج
 
580 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس تبریز از مِستربلیط

تبریز که مرکز استان آذربایجان شرقی است در منتهی الیه مشرق و جنوب شرقی جلگه‌ی ‌تبریز و شمال غربی کشور واقع شده است. این شهر به عنوان مرکز بازرگانی، سیاسی، اداری، فرهنگی و صنعتی مناطق آذری نشین شناخته می‌شود. تبریز همواره از این جایگاه برخوردار بوده است، چرا که در زمان‌های گذشته نیز در مسیر جاده‌ی ابریشم قرار داشته و همین موضوع عامل رونق تجاری و فرهنگی آن بوده است. تبریز از امکان دیدنی و آثار تاریخی فراوانی برخوردار است. تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد ویژگی بارز آب و هوایی این شهر است.

تبریز از سیستم حمل و نقلی کارآمدی برخوردار است. در بین وسایل نقلیه ای که سفر به این شهر را میسر می‌کنند، اتوبوس انتخابی مناسب و مقرون به صرفه به حساب می‌آید. پایانه‌ی مسافربری تبریز که به عنوان ترمینال مرکزی تبریز نیز شناخته می‌شود، اصلی‌ترین ترمینال برون شهری در این شهر است و مردم غالباً برای سفر با اتوبوس به این پایانه مراجعه می‌کنند. مراکز خدمات عمومی، مراکز خرید، محل بازی کودکان، رستوران و کافی شاپ بخشی از امکانات این ترمینال سه طبقه ای محسوب می‌شوند. پایانه‌ی تبریز در جنوب شهر و در حاشیه‌ی آزادراه شهید کسایی قرار دارد. بلیط اتوبوس تبریز توسط تمامی شرکت‌های مسافربری معتبر ارائه می‌گردد.

در مستر بلیط می‌توانید به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان بلیط اتوبوس خود را خریداری نمایید. مستر بلیط وب‌سایتی معتبر و قابل اعتماد است که خرید بلیط اتوبوس را به راحتی امکان پذیر نموده است. مستر بلیط آگاهی از سرویس‌های اتوبوس تبریز و مقایسه‌ی قیمت‌ها را برای شما امکان پذیر می‌نماید. برای خرید بلیط اتوبوس تبریز فقط کافیست مبدأ و تاریخ سفر را جستجو کنید تا مستر بلیط لیست کاملی از سرویس‌های اتوبوس این شهر مدرن و پیشرفته را نمایش دهد.

پایانه مسافربری تبریز

ترمینال مسافربری تبریز یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پایانه‌های غرب ایران است که مساحتی در حدود ۳۰ هزار هکتار دارد. ساخت  این پایانه از سال ۱۳۶۶ آغاز شد تا اینکه فاز اول آن در سال ۱۳۷۴ احداث شد. با حدود دو دهه تاخیر فاز دوم آن در سال۱۳۹۴ شروع به کار کرد و در نهایت در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. از این جهت ترمینال مرکزی تبریز را می‌توان یکی از طولانی‌ترین پروژه‌های عمرانی ایران دانست.

این ترمینال معماری زیبا و جذابی دارد تا جایی که هنگام ورود به آنجا تصور می‌کنید در یک فرودگاه هستید. ساختمان اصلی آن سه طبقه است که با نمای شیشه‌ای با ترکیب کامپوزیت ساخته شده که در نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند.

در حال حاضر با خرید بلیط اتوبوس تبریز از این ترمینال به شهرهای مختلف راهی خواهید شد. همچنین اگر بلیط شما به مقصد تبریز باشد وارد این پایانه می‌شوید.

از جمله امکانات این ترمینال مجهز می‌توان به مراکز رفاهی مختلف مانند غرفه‌های فروش سوغاتی و صنایع دستی تبریز، مراکز خرید، چندین رستوران، فودکورت و کافی شاپ، گیشه‌های بلیط فروشی برای خرید بلیط اتوبوس تبریز به مقاصد مختلف و بانک اشاره کرد.

امکانات عمومی آن نیز شامل اینترنت رایگان به مدت دو ساعت، محل بازی کودکان، اتاق مخصوص مادر و کودک، محل جهت استراحت رانندگان، سالن انتظار، پله برقی، آسانسور، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، پارکینگ با ظرفیت بیش از 900 خودرو است.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.