بلیط اتوبوس ساری

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

ساری تا تهران
 
280 کیلومتر
ساری تا مشهد (خراسان )
 
720 کیلومتر
ساری تا اصفهان
 
710 کیلومتر
ساری تا کرج
 
330 کیلومتر
ساری تا قم
 
410 کیلومتر
ساری تا اردبيل
 
630 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس ساری از مِستربلیط

ساری یکی از پرجمعیت ترین شهرهای شمال ایران و مرکز استان مازندران است. ساری دارای دو ناحیه‌ی دشتی و کوهپایه ای است و دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب می‌باشد. ساری یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران است؛ برخی از مطالعات نشان داده پیشینه‌ی زندگی در این شهر به 6 هزار سال قبل باز می‌گردد. رودخانه‌ی تجن از درون شهر ساری عبور می‌کند. خانه‌ها و عمارت‌های قدیمی، آب انبارها، برج‌ها و اماکن مقدس و مجموعه ای بسیار زیبا از مناطق تفریحی ساری را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل کرده اند.

به غیر از قطار و هواپیما سفر به ساری از طریق اتوبوس نیز ممکن استُ چرا که این شهر به غیر از فرودگاه و ایستگاه راه آهن از ترمینال مسافربری نیز بهره مند می‌باشد. در واقع اتوبوس یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های سفر به این شهر به شمار می‌رود. بلیط اتوبوس ساری توسط شرکت‌های مسافربری و در بهترین سرویس‌ها ارائه می‌گردد. پایانه‌ی مسافربری دولت بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پایانه‌ی مسافربری شهر ساری است. این ترمینال از امکانات و خدمات رفاهی برخوردار است و در جاده‌ی کمربندی شرقی ساری قرار گرفته است.

در مستر بلیط می‌توانید به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان بلیط اتوبوس خود را خریداری نمایید. مستر بلیط وب‌سایتی معتبر و قابل اعتماد است که خرید بلیط اتوبوس را به راحتی امکان پذیر نموده است. مستر بلیط آگاهی از سرویس‌های اتوبوس ساری و مقایسه‌ی قیمت‌ها را برای شما امکان پذیر می‌نماید. برای خرید بلیط اتوبوس ساری فقط کافیست مبدأ و تاریخ سفر را جستجو کنید تا مستر بلیط لیست کاملی از سرویس‌های اتوبوس ساری را نمایش دهد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.